שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צפו בלוחמי מגלן ואגוז בלחימה קרובה נגד מחבלים בחאן יונס

לוחמי יחידות מגלן ואגוז פשטו על שכונת "חמד" בחאן יונס, חדרו למבנים ממולכדים וחיסלו ארבעה מחבלים. תיעוד ממצלמות הגוף חושף את הלחימה הקרובה

15:31 ,19/03/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לוחמי יחידות מגלן ואגוז שבעוצבת הקומנדו הובילו פעילות לחימה נרחבת ומסוכנת בלב שכונת "חמד" שבחאן יונס. במהלך הפעילות שארכה מעל שבוע, לוחמי היחידות פשטו על עשרות יעדי טרור הממוקמים בתוך מבנים רבי קומות בשכונה הצפופה.

הפשיטות הרגליות והחדירה למבנים הממולכדים בוצעו בסיוע מודיעין ותוך שיתוף פעולה עם חיל האוויר שהפעיל מעטפת אש מדויקת לסגירת מעגלים על חוליות המחבלים. הלחימה הקרובה כללה חדירה למבנה טרור ששימש את סגן מפקד גדוד בחטיבת חמאס בחאן יונס, אחמד כלאב, שם אותרו אמצעי לחימה רבים.

במהלך אחת הפשיטות, לוחמי יחידת אגוז זיהו מחבלים מתבצרים במבנה וכיוונו כלי טיס של חיל האוויר שתקפו את המבנה וחיסלו ארבעה מחבלים. תיעוד ייחודי ממצלמות הגוף של לוחמי אגוז חושף את הלחימה הקשה והמסוכנת בתוך השכונה הצפופה.

בתמונות נרחבות שצולמו על ידי הלוחמים נראים אמצעי הלחימה שנתפסו במהלך הפשיטות, כולל נשק רב, חומרי נפץ ומרגמות. החשיפה לסיכונים הייתה גבוהה, עם התבצרות של מחבלים במבנים רבי קומות וסכנת לחימה קרובה ללא אפשרות לפריסה נרחבת של כוחות.

לוחמי היחידות המיוחדות הפגינו אומץ לב, יכולת לחימה מקצועית גבוהה תחת אש ותפקוד משולב מרשים, שאיפשר להם לחדור לתוככי המוקדים המסוכנים ולפגוע בכוחות המחבלים מקרוב. תיעוד מבצעי הלחימה מהווה חלון נדיר לצפייה ביכולות היוצאות דופן של הלוחמים המיוחדים בזירת הלחימה האורבנית המורכבת.

צפו בתיעוד שפרסם דובר צה"ל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו