יום שלישי, 22/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מעניין

שמחה בספארי רמת גן: 3 אפרוחי ברבור שחור בקעו לאחר שנתיים

לאחר שנתיים שבהן כשלו ניסיונות הדגירה, השתלשלו הדברים לטובה ו-3 אפרוחי ברבור שחור חמודים ונדירים בקעו בימים האחרונים בספארי רמת גן

11:13 ,21/12/23
דוברות הספארי
קרדיט: דוברות הספארי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שמחה גדולה בספארי רמת גן לאחר שלראשונה מזה למעלה משנתיים, בקעו 3 אפרוחי ברבור שחור חמודים באגם הסיאמנגים שבלב גן החיות. המין הנדיר והמרשים הזה, ששמו המדעי הוא Cygnus atratus, מתאפיין בנוצות שחורות בולטות שמקנות לו מראה ייחודי.

על פי צוות הספארי, בשנתיים האחרונות היו מספר ניסיונות דגירה של זוג הברבורים השחורים שבגן החיות, אך כולם הסתיימו ללא הצלחה וגרמו אכזבה רבה לצוות. אולם הפעם לשמחת כולם, לאחר תקופת דגירה ארוכה וממושכת, בקעו 3 האפרוחים המתוקים ומשמחים את לב כולם בספארי ובקרב מבקרי גן החיות.

האפרוחים בקעו מכוסים בפלומה אפורה בהירה, שתתחלף בנוצות שחורות כשיגדלו, כמו של הוריהם. הפלומה עוזרת לשמור על חומם הגוף שלהם. הם עצמאיים ביותר מרגע בקיעתם, פוקחים עיניים, יודעים לאכול לבד ואף עוקבים כבר אחר ההורים שלהם סביב האגם.

האפרוחים מקבלים מצוות הספארי מזון מותאם ממש לגילם ולצרכיהם, שעוזר להזין אותם נכון ולגדול. לכן הצוות מבקש שלא להאכיל אותם לחם או אוכל אחר שעלול לגרום להם נזק.

הברבורים השחורים הם מין נדיר בעולם, שחי בעיקר באוסטרליה. יש מעט מאוד זוגות שחיים ומתרבים בשבי בגני חיות או פארקים ברחבי העולם, לכן מדובר באירוע יוצא דופן, שמעיד על הטיפול המסור של צוות הספארי בעופות.

דוברות הספארי

קרדיט: דוברות הספארי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו