שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

תיעוד: לוחמי גולני בקרב פנים אל פנים עם מחבלי חמאס בעזה

וידאו שפורסם מתעד לוחמי גדוד 601 של חטיבת גולני בקרב יריות פנים אל פנים עם מחבלי חמאס בתוך מבנה בצפון רצועת עזה. בקרב נהרגו שני לוחמי גולני

22:16 ,04/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

קרב עקוב מדם התרחש בשעות האחרונות בין לוחמי צה"ל למחבלי חמאס בצפון רצועת עזה, לאחר שצוות קרב של גדוד 601 בחטיבת הנח"ל הסתער על מבנה שבו הסתתרו מחבלים והתפתח קרב יריות פנים אל פנים.

בסרטון שפורסם מהאירוע נראים הלוחמים יורים מטווח אפס לעבר המחבלים שבמבנה. במהלך הקרב שהתנהל בתוך המבנה נהרגו רס"ל בן זוסמן והסמל בנימין נידהם ז"ל, ושני לוחמים נוספים נפצעו.

על פי הדיווחים, הלוחמים הצליחו לחדור למבנה תוך כדי ירי ולחסל את כל המחבלים שהסתתרו במקום וירו לעברם. מדובר היה ככל הנראה במחבלים בכירים, שכן הקרב היה קשה ועיקש במיוחד.

מדובר באחד הקרבות הבלתי אמצעיים והעקובים מדם ביותר בין כוחותינו לבין מחבלי חמאס בימים האחרונים ברצועת עזה, הממחישים את עוצמת הלחימה ואת הסיכון הרב לחיי החיילים בתוך השטח האורבני הצפוף. שני ההרוגים הצטרפו לשבעת חללי צה"ל שנפלו מאז חידוש המבצע לפני מספר ימים.

צפו בתיעוד

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו