יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט: "לוחמי גולני חזרו לשג'אעיה כדי לסגור מעגל"

שר הביטחון גלנט ביקר היום בגבול עזה ושיבח את הצלחות צה"ל בלחימה. "לוחמי גולני חזרו לשג'אעיה כדי לסגור מעגל והפעם לא יעזבו עד חיסול הטרור"

22:04 ,04/12/23
משרד הביטחון
קרדיט: משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט סיים היום הערכת מצב מבצעית לצד גבול רצועת עזה, ובמהלכה שיבח את הצלחות צה"ל בלחימה נגד חמאס ואמר כי המבצע יימשך עד לחיסול הארגון והשבת החטופים.

גלנט הגיע לגזרה בליווי הרמטכ"ל ומפקד פיקוד הדרום, וקיבל סקירה על הקרבות בשג'אעיה וג'בליה ועל תנועת הכוחות לדרום רצועת עזה. השר שיבח את העוצמה והדיוק שבהם פועל צה"ל מאז חידוש הלחימה, ואת הפגיעה בבכירי חמאס.

"הגעתי כדי להתבונן מקרוב בקרבות בשג'אעיה וג'בליה", אמר גלנט, "לוחמי גולני הגיעו לשג'אעיה כדי לסגור מעגל, הפעם הם לא יעזבו אותה עד החיסול המוחלט של כל תשתיות הטרור".

גלנט ציין כי צה"ל נמצא "במיטבו" וכי הרמטכ"ל אביב כוכבי מנהל את המבצע ב"הצלחה רבה". לדבריו, המשך הלחימה בצפון עזה יוביל בקרוב לשבירת כוח החמאס באזור.

עוד הוסיף השר כי צה"ל החל לפעול גם בדרום רצועת עזה, ו"גורלם של מחבלי חמאס שם יהיה זהה וחמור מזה של הצפון". "נמשיך עד לניצחון ועד להשגת כל המטרות, חיסול החמאס וחזרתם של החטופים", הבטיח.

נראה כי גלנט ביקש לשדר מסר חד משמעי שצה"ל לא יסתפק הפעם בהישגים חלקיים בעזה, אלא ילך עד הסוף על מנת "לסגור מעגל" מול החמאס בכל רחבי הרצועה. שיבוחיו להישגי הצבא מעידים כי ישראל שבעת רצון מההתקדמות עד כה.

עם זאת, ברור כי הדרך עוד ארוכה ומאתגרת מאוד. המשך הלחימה בשטח האורבני הצפוף של עזה תובע מחיר כבד מאוד בחיי אדם, וכרוך בסיכונים ובמכשולים רבים. גם ניטרול החמאס בדרום הרצועה צפוי להיות מורכב ביותר.

אך נראה שממשלת ישראל נחושה הפעם לא להסתפק בהישגים חלקיים כמו בעימותים קודמים עם החמאס, ולכן הלחימה צפויה להימשך עוד זמן רב – עד אשר יושגו כל היעדים שהציב גלנט, או שיחול שינוי דרמטי במצב שיאלץ הפסקת אש. הזמן יגיד איזו תרחיש יתממש.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו