שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גופת החטופה יהודית וייס הי"ד אותרה במבנה סמוך לביה"ח בעזה

לאחר חודש וחצי של חיפושים, אותרה וזוהתה היום גופתה של יהודית וייס ז"ל שנחטפה מביתה ביישוב בארי. גופתה נמצאה במבנה סמוך לבית חולים ברצועת עזה

20:51 ,16/11/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

סוף עצוב: כמעט חודש וחצי לאחר שנחטפה מביתה שבקיבוץ בארי על ידי מחבלים, הסתיים היום (חמישי) באופן טרגי סיפורה של יהודית וייס ז"ל. גופתה אותרה על ידי לוחמי צה"ל במבנה סמוך לבית החולים שיפא ברצועת עזה.

וייס, בת 68, נחטפה בבוקר חג שמחת תורה מהקיבוץ בארי שבעוטף עזה. בעלה שמואל נרצח במקום על ידי המחבלים. מאז נעלמו עקבותיה, והחל מבצע של גורמי הביטחון והמשפחה לאיתורה.

אחר הצהריים, לאחר תהליך זיהוי ובדיקות שבוצעו על ידי גורמי רפואה וזיהוי פלילי, הודיע דובר צה"ל כי גופתה של וייס אותרה וזוהתה במבנה בעזה. במקום נמצאו גם אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

בצה"ל נמסר כי הם משתתפים בצער המשפחה, וכי המשימה הלאומית של איתור נעדרים והשבת חטופים לא תיפסק עד להשלמתה. משפחת וייס הודיעה כי תקבור את יהודית בבית העלמין בקיבוץ בארי ביום שישי.

גורלה הטרגי של וייס ז"ל ממחיש את הסכנה הממשית האורבת לתושבי עוטף עזה, ואת המחיר הכבד שהם משלמים על חיים בצל הטרור. איתור גופתה לאחר כל כך הרבה זמן מהווה סגירת מעגל עגומה למשפחתה ולקהילה בבארי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו