יום שישי, 20/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

קריית גת: קורת ברזל נפלה על שני פועלים ופצעה אותם בינוני

קורת ברזל נפלה על שני פועלים באתר בנייה בקריית גת ופצעה אותם באורח בינוני. כוחות הצלה ומד"א טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים.

15:44 ,14/09/23
איחוד הצלה
קרדיט: איחוד הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר (יום ד') אירעה תאונת עבודה קשה באתר בנייה בשדרות יהלום בקריית גת, במהלכה נפלה קורת ברזל כבדה על שני פועלים ופצעה אותם באורח בינוני.

על פי דיווח דוברות איחוד הצלה, הפועלים שנפגעו הם בני 35 בקירוב. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את השניים סובלים מפציעות וחבלות לאחר שקורת הברזל נפלה עליהם באתר.

חובשי איחוד הצלה וצוות אמבולנס העניקו לפועלים טיפול ראשוני ולאחר מכן פינו אותם במצב בינוני לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

גם מד"א אישרה כי קיבלה דיווח על שני פועלים פצועים בתאונת עבודה בקריית גת. פראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול ראשוני לפני פינוים לבית החולים במצב בינוני עם חבלות שונות.

מדובר בתאונת עבודה מסוכנת נוספת בענף הבנייה, שלמרבה המזל הסתיימה ללא פגיעות קשות יותר בפועלים. איגוד העובדים קורא שוב להחמרת האכיפה וקיום הנחיות הבטיחות באתרי בנייה, על מנת למנוע תאונות קטלניות נוספות שכבר גבו קורבנות רבים מדי בעבר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו