שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

שני הרוגים ופצוע אנוש בירי מרכב בכביש 40 לעבר רכב נוסעים

אירוע ירי קטלני בכביש 40: שניים נהרגו ואחד פצוע אנוש בירי מרכב חולף המשטרה פתחה בחקירת האירוע

07:19 ,09/08/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע בחשד לרצח שאירע הלילה, בסמוך למחלף להבים בכביש 40, במהלכו בוצע ירי מרכב חולף לעבר כלי רכב אחר.

כתוצאה מהירי פונו על ידי צוות מד"א שלושה פצועים, תושבי העיר רהט (גילאי 20), 2 במצב אנוש ופצוע נוסף במצב בינוני, ובהמשך נקבע מותם של 2 קורבנות בבית החולים.

עם קבלת הדיווח אודות האירוע, כוחות משטרת תחנת רהט וזיהוי פלילי הגיעו למקום וכוחות משטרה נוספים פתחו בסריקות, איסוף ממצאים בזירה ופעולות לאיתור מעורבים באירוע, כשבמקביל אותר בשטח פתוח, בסמוך לכביש 310, כלי רכב שרוף ונבדק החשד למעורבות הרכב באירוע הירי.

על פי החשד הראשוני עולה כי הרקע לאירוע הינו סכסוך פלילי בין משפחות.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן קיים הערכת מצב בתחנת רהט ואמר: "אירוע קשה כתוצאה מסכסוך דמים של מספר שנים בין משפחות, הנחתי שהיחידה המרכזית של מרחב נגב תטפל באירוע ולצידה נקצה את כלל הכוחות והאמצעים העומדים לרשות המחוז בכדי להגיע לרוצחים. נמשיך לבצע פעולות אגרסיביות, מבחינתי האירוע בראש סדר העדיפויות של המחוז. אנחנו מצפים מהמנהיגות המקומית לפעול ומהאזרחים הנורמטיביים לשתף פעולה עם המשטרה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו