שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

איבוד שליטה? הפרות סדר ותקיפות שוטרים במחאת נגד הרפרומה

המפגינים נגד המחאה פרצו מחסומי משטרה בת"א ותקפו שוטרים | רה"מ נתניהו: לא נקבל אלימות נגד שוטרים" | בן גביר "מגבה את שוטרי ישראל"

13:37 ,01/03/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שמתחילת היום מפגיני השמאל משבשים את חייהם של מיליוני תושבים ללא כל הפרעה ממשטרת ישראל, כעת (רביעי) החלה המשטרה לפעול במעט יותר אגרסיביות והכניסה לשימוש גם את הפרשים ורימוני ההלם לפיזור ההפגנות והחזרת הסדר הציבורי.

בתגובה מארגני ההפגנות קוראים לנבחרי הציבור לעזוב את הכנסת ולהגיע לרחוב קפלן להצטרף למפגינים. אסור לתת להשתלטות של בן גביר על המשטרה להתרחש. זהו רגע קריטי בגורלה של האומה, בואו לקפלן."

עוד אמרו "משטרת ישראל בפשיטת רגל והפכה היום למשטרה פוליטית. המפכ״ל צריך לפטר עוד היום את האחראיים למחדל. זריקת רימונים ודריסה באמצעות סוסים מפגינים למען הדמוקרטיה היא חציית הקו השחור. בושה למדינת ישראל. חייבים לעצור את ההפיכה המשטרית כי אם חוקי הדיקטטורה יעברו האלימות כלפי מפגינים תהיה עניין שבשגרה, אם בכלל יתאפשר להפגין."

ראש הממשלה בנימין נתניהו: לא נקבל אלימות נגד שוטרים, חסימות כבישים והפרה בוטה של חוקי המדינה. זכות ההפגנה אינה הזכות לאנרכיה.

אני נותן גיבוי מלא לשר לביטחון לאומי בן גביר, למפכ״ל המשטרה ולשוטרי משטרת ישראל, שפועלים נגד מפרי חוק שמשבשים את שגרת החיים של אזרחי ישראל."

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר חזק את השוטרים ואמר "מגבה את שוטרי משטרת ישראל על השימוש באמצעים כדי לפזר את האנרכיסטים שהתפרעו וניסו לחסום את נתיבי איילון. לאורך כל הבוקר המשטרה נהגה עם האנרכיסטים בסבלנות רבה, אך מהרגע שהם חצו את כל הגבולות, פרצו מחסומים וזרקו אותם על השוטרים, יידו אבנים לעבר השוטרים והביאו לאנרכיה, משטרת ישראל חייבת להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על הסדר הציבורי ועל שגרת החיים של אזרחי ישראל. חופש ביטוי וחופש הפגנה כן, אנרכיה – בשום פנים ואופן לא".

ראש האופוזציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד קרא למפכ"ל להתעלם מדבריו של בן גביר ואמר ״אני קורא למפכ״ל המשטרה להתעלם מהניסיונות הפוליטיים, המסוכנים וחסרי האחריות של השר בן גביר להלהיט עוד יותר את השטח. המפגינים הם פטריוטים ישראלים וטובי הלוחמים בצה״ל.

הם נאבקים על ערכים של חופש, צדק ודמוקרטיה. תפקיד המשטרה לאפשר להם להביע את דעתם ולהיאבק על המדינה אותה הם משרתים ואוהבים״

דוברות

קרדיט: דוברות

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו