שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרוג ופצועים מפיצוץ בלון גז בשכונת גבעת זאב ירושלים

בלון גז התפוצץ בדירה בשיפוצים בשכונת גבעת זאב בירושלים, כתוצאה מהפיצוץ נהרג פועל שהיה במקום ושני פועלים נוספים נפצעו קשה

12:12 ,28/02/23
כבאות והצלה
קרדיט: כבאות והצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בלון גז התפוצץ בדירה בשיפוצים בשכונת גבעת זאב בירושלים, כתוצאה מהפיצוץ נהרג פועל שהיה במקום ושני פועלים נוספים נפצעו קשה, כוחות הצלה הוזעקו למקום.

ממד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו של פועל שעבד במקום גבר כבן 40 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק 3 פצועים, בהם: אחד במצב קשה פועל כבן 40 עם כוויות ופגיעות הדף פועל כבן 40 שעבד במקום במצב בינוני עם פגיעות הדף וכוויות. פועל נוסף גבר כבן 44 שעבד בבניין סמוך ונפל מגובה של כ-6 מטר במצב בינוני."

חובש רפואת חירום במד"א חקי הר כסף מספר:

"מדובר בפיצוץ שארע בדירה בקומה מינוס 3 בבניין מגורים בן 5 קומות. במקום יש הרס גדול וחולצו בשלב זה 2 גברים, גבר כבן 50 חולץ כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות הדף וכוויות הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה. גבר נוסף כבן 40 כשהוא בהכרה מלאה וסובל מכוויות בגופו. גבר נוסף כבן 40 חולץ גם הוא בהכרה מלאה כשהוא סובל מכוויות הדף. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קשה ובינוני"

חובש רפואת חירום במד"א אברהם ליבנטל סיפר:

הגענו לבניין סמוך לבניין שבן ארעה הפיצוץ. הבחנו בגבר כבן 44 פועל שעבד בשיפוץ בבניין סמוך כשהוא יושב פצוע לאחר שנפל מגובה של כ-6 מטר כתוצאה מההדף של הפיצוץ, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ להית החולים כשמצבו בינוני."

מהמשטרה נמסר: "מתחקור ראשוני עולה כי ככה"נ מדובר בפיצוץ ניפחי של בלון גז שהיה בדירה הנמצאת בשיפוצים.

חוקרי המשטרה החלו באיסוף ממצאים בזירת האירוע במקביל לפעילות כוחות החירום וההצלה במקום, וחקירת האירוע נמשכת."

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

כבאות והצלה

קרדיט: כבאות והצלה

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו