יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מינויים

משה פינס מונה למשנה למנכ"ל משרד העלייה והקליטה

שר העלייה והקליטה, ח"כ אופיר סופר מינה את איש החינוך משה פינס לתפקיד המשנה למנכ''ל במשרד העלייה והקליטה

19:31 ,23/02/23
משרד העלייה
קרדיט: משרד העלייה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר העלייה והקליטה, ח"כ אופיר סופר מינה את איש החינוך משה פינס לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד העלייה והקליטה. לאחר שקיבל את אישור נציבות המדינה פינס יכהן תחתיו של מנכ"ל המשרד, אביחי כהנא שנכנס לאחרונה לתפקיד.

משה פינס, בן 43, נשוי ואב לשמונה, מתגורר בישוב כרמי קטיף שבחבל לכיש. פינס מכהן כמנכ"ל אולפנת "נווה דקלים" ומדרשת "כרמי" ב-18 שנים האחרונות. בנוסף לתפקידו פינס עוסק בפעילות חברתית ענפה הכוללת ליווי משפחות עולים ובפרט סיוע לקהילת בני המנשה להשתלב בארץ, סיוע לצעירים ממשפחות במצוקה וליווי ארגוני של מוסדות חינוכיים. לפינס תואר ראשון במנהל ממשל ומשפט מהמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, וכן תעודות לניהול עמותות ומוסדות חינוכיים.

משה פינס אמר עם מינויו לתפקיד: ״אני מבקש להודות לשר העלייה והקליטה אופיר סופר ולמנכ"ל המשרד אביחי כהנא על האמון הרב שנתנו בי. אני נכנס למשרד בחרדת קודש ובשליחות של ממש לתפקיד החשוב הזה האמון על הבאת עולים ארצה והליווי בקליטתם״.

שר העלייה והקליטה, ח"כ אופיר סופר בירך: ״משה איש חינוך ועשייה ציבורית ועימו יש לי היכרות ארוכת שנים. זכיתי להכיר את משה כמי שניהל מוסד חינוכי גדול ומוצלח, ואף נרתם לסייע בקליטתם ושילובם של קהילת בני המנשה. אני שמח על הצטרפותו למשרד ומאחל לו הצלחה גדולה בתפקיד, אני בטוח שיכולתו הניהולית, הערכים והניסיון יסייעו למשרד רבות״.

מנכ"ל משרד העלייה והקליטה, אביחי כהנא אמר: ״אני מברך על אישור מינויו של מר משה פינס לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד העלייה והקליטה. משה בעל ניסיון עשיר בעשייה ציבורית וציונית, שילוב חברתי וקליטת העלייה. אני משוכנע כי תרומתו למשרד העלייה והקליטה תהיה חיונית ומשמעותית עבור העולים החדשים, ומצפה לעבודה המשותפת״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו