שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ניצחון למפגינים? יו"ר הקואליציה הודיע; ההצבעה תדחה לשבוע הבא

יו״ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ הודיע כי בעקבות פניית נשיא המדינה הוחלט על דחיית ההצבעה על חוק יסוד הממשלה בשבוע ימים

12:49 ,15/02/23
לע"מ
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו״ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ הודיע כי בעקבות פניית נשיא המדינה הוחלט על דחיית ההצבעה על חוק יסוד הממשלה בשבוע ימים.

"בעקבות פניית כבוד נשיא המדינה ובקשתו לאפשר המשך הידברות בלב פתוח ונפש חפצה" אמר אופיר "החלטתי בהתייעצות עם ח״כ משה ארבל, לדחות לשבוע הבא את ההצבעה על הצעת חוק יסוד הממשלה המבקשת למנוע ביקורת שיפוטית במינוי שרים שאושר על ידי הכנסת. דחיית החוק לא תשפיע על התקדמות הרפורמה המשפטית".

שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, הגיבו על הדחייה: "החוקים שהורדו היום אינם שייכים לחקיקת הרפורמה המשפטית שמתנהלת בוועדת חוקה, והורדו לפי החלטה של חברי הכנסת המציעים אותם. חקיקת הרפורמה המשפטית נמשכת בלי הפסקה. ועדת החוקה תמשיך לדון כמתוכנן ביום ראשון. ביום שני יעלה החוק שאושר בוועדת חוקה להצבעה במליאה בקריאה ראשונה, כפי שתוכנן מראש".

יו"ר האופוזיציה לפיד אמר "כל אדם שיצא מהבית להפגין עם דגל ושלט יכול להגיד היום לעצמו נלחמנו ביחד והצלחנו לעכב את חוקי דריסת הדמוקרטיה שלא יעלו היום להצבעה במליאת הכנסת. תודה זה בזכותכם. חייבים להמשיך ולהיאבק יחד ברחובות ובכנסת על נשמתה של המדינה".

כזכור, אמש נפגש נשיא המדינה עם ראשי האופוזיציה ולאחר מכן עם שמחה רוטמן בניסיון להגיע לפשרות ברפורמת המשפט של שר המשפטים יריב לוין.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו