שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

חלוקת התיקים בש"ס נחשפת: רוטציה ברווחה בן מרגי ובן צור

אמש החליטה חברי מועצת התורה על תפקידי חברי הכנסת בממשלה החדשה והיום אריה דרעי הודיע באופן רשמי את חלוקת התיקים • כל הפרטים

14:32 ,28/12/22
קרדיט: דברות שס
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אמש החליטה חברי מועצת התורה על תפקידי חברי הכנסת בממשלה החדשה והיום אריה דרעי הודיע באופן רשמי את חלוקת התיקים.

לפי החלוקה, תתקיים רוטציה על משרד הרווחה, בו יכהנו שני שרים, יעקב מרגי ויואב בן צור. תחילה יכהן מרגי בתפקיד שר הרווחה במחצית הראשונה של הקדנציה, ברוטציה עם ח״כ יואב בן צור.

ח״כ יואב בן צור יכהן תחילה בתפקיד שר במשרד הרווחה ויהיה אחראי על הביטוח הלאומי וזרוע התעסוקה במשרד הרווחה. במחצית השניה של הקדנציה יכהן כשר הרווחה.

בתפקיד השר לשירותי דת יכהן מיכאל מלכיאלי, ח״כ חיים ביטון יכהן בתפקיד שר במשרד החינוך. ח״כ משה ארבל יכהן בתפקיד סגן שר הפנים והבריאות.

ח״כ ינון אזולאי יכהן בתפקיד יו״ר סיעת ש״ס בכנסת וחבר וועדת הכספים ובמחצית השניה של הקדנציה יכהן בתפקיד יו״ר וועדת הכנסת.

ח״כ משה אבוטבול יכהן בתפקיד סגן שר החקלאות, ח״כ אוריאל בוסו יכהן בתפקיד יו״ר וועדת הבריאות וסגן יו״ר הכנסת ח״כ יוסף טייב יכהן בתפקיד יו״ר וועדת החינוך.

עוד הוחלט כי בשלב הראשון יתפטרו רק שני חברי הכנסת, יעקב מרגי ויואב בן צור ותחתיהם ייכנסו לכהן כחברי כנסת, יונתן משריקי ונתנאל חייאק.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו