שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הקטל בכבישים: בת 30 נהרגה וילדה נפצעה קשה בתאונה עם משאית

תאונת דרכים קשה בכביש 60: נהג משאית פלסטיני התנגש ברכב בעוצמה, 4 נפצעו ואישה כבת 30 נהרגה במקום

14:42 ,31/10/22
קרדיט: דוברות הצלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה בשנות השלושים, וחובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון, ילדה כבת 8 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת, פעוטה כבת שנתיים וגבר כבן 30 במצב קל עד בינוני שנפגעו בתאונה בכביש 60 בהתנגשות עם משאית.

נהג המשאית פלשתינאי כבן 30 פונה במצב קל לשכם ע"י הסהר האדום.

חנן אפיק ועמנואל טמם חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ומשאית. למרבה הצער נקבע מותה של נהגת כבת 30. בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקתי בזירה סיוע ראשוני לגבר כבן 40 שנפצע בינוני עד קשה, לילדה כבת 8 שנפצעה קשה, ולילד כבן שנה שנפצע באורח קל עד בינוני. נהג המשאית ונוסע ששהה עמו במשאית טופלו ופונו ע"י הסהר האדום במצב קל".

חובש רפואת חירום במד״א מוטי דהן וחובש בכיר אביתר שוב סיפרו:

"מדובר בתאונה קשה מאוד, בין שני כלי רכב ישראלים ומעורבות משאית פלשתינאית . כשהגענו למקום ראינו 2 כלי רכב מעוכים , שבאחד נסע רק נהג ובשני אשה עם שני ילדים, ונהג המשאית, סה"כ 5 נפגעים,  חלקם נלכדו ברכבים וחלקם שכבו על הכביש, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה של האשה והענקנו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו לבתי החולים 3 פצועים: ילדה כבת  8 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מחוסרת הכרה מורדמת ומונשמת, תינוקת כבת שנה במצב קל עד בינוני ופצוע נוסף מהרכב השני גבר כבן 30 במצב בינוני. נהג המשאית טופל ופונה לבית חולים בשטח הרשות.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, האשים את שרת התחבורה מיכאלי בתאונה הקשה ואמר: "תאונה קשה לעם ישראל ולהתיישבות בשומרון כולה, הצוותים לשירותים חברתיים של מועצה אזורית שומרון מלווים את הישובים הרלוונטיים בפעולות שנדרשות כרגע. התאונה הקשה הזו היתה יכולה להמנע"

"במשך שנים צעקנו ופעלנו כדי שהמקום הזה יוגדר כמוקד סיכון, עם השקעה תחבורתית שתמנע את התאונות שהתרחשו כאן ואת התאונה שקרתה כאן עכשיו. כששרת התחבורה מירב מיכאלי נכנסה לכהן כשרת התחבורה היא עצרה את התקצוב של פרוייקטים רבים ובתוכם את הפרוייקט להסדרת הצומת ולאחר למעלה משנה של מאמץ הצלחנו להביא לתחילת עבודות. התאונה הזו לא הייתה צריכה לקרות".

"הממשלה מתייחסת ליהודה ושומרון כאזרחים סוג ד' במדינת ישראל, אין כאן מספיק שוטרים לאכיפה, בוודאי על רקע הנהיגה הברברית אצל רבים ב"רשות הפלשתינאית". יש כאן תת תקצוב של פרוייקטים שנוסעים בהם גם יהודים וגם ערבים. התאונה הזו היתה יכולה להימנע. הממשלה הזו לא סופרת את יו"ש, הממשלה הזו פוגעת בנו וזה עולה לנו בדם, בתאונות דרכים, זה עולה לנו בדם של הרוגים בפיגועים, התאונה הזו היתה יכולה להמנע, זו הפקרות ששרת התחבורה ושכל הדרג שמסביב, היה יכול למנוע. אנחנו נלווה את הישובים ואת המשפחות, בזמנים הקשים הללו, נתפלל לרפואתם של הפצועים ונזעק כנגד העוול הזה".

קרדיט: דוברות הצלה

קרדיט: דוברות הצלה

קרדיט: דוברות הצלה

קרדיט: דוברות הצלה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו