יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

שר האוצר קורא לנתניהו: "כנס את הקבינט המורחב דחוף"

יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' שיגר מכתב דחוף לנתניהו בו דרש לכנס דיון דחוף של הקבינט המדיני המורחב לאור "הפסקת המלחמה בעזה".

13:50 ,08/04/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שלח היום מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא קורא לו לכנס בהקדם דיון דחוף של הקבינט המדיני-ביטחוני המורחב.

הפנייה של סמוטריץ' מגיעה על רקע הדיווחים על הפסקת המלחמה ברצועת עזה והוצאת הכוחות המתמרנים מהרצועה. במכתבו חריף הלשון, כתב סמוטריץ' "בעקבות המצב הנתון של הוצאת הכוחות המתמרנים מעזה והורדת עצימות המלחמה באופן כללי…יחד עם הדיווחים על נכונות ישראלית לדון בחזרת תושבי עזה לצפון הרצועה ובפועל להביא להפסקת המלחמה, ובנוסף לפרסומים על הענקת מנדט נרחב מאוד לצוותי המשא ומתן – אני דורש ממך לכנס עוד הערב דיון מיוחד של הקבינט המורחב".

סמוטריץ' טען כי הפורום היחיד המוסמך לקבל "החלטות מכריעות בזמן מלחמה" הוא הקבינט המדיני המורחב, אך לדבריו זה לא קורה וההחלטות מתקבלות בקבינט המצומצם בלבד "תחת לחצים בינלאומיים שפוגעים במומנטום של המלחמה ובאינטרסים הביטחוניים שלנו".

"אני כבר מתריע שבועות ארוכים שבמקום להוריד את הרגל מהגז אנו צריכים להגביר את הלחץ על חמאס בעזה, וזו הדרך היחידה בה נוכל להשיב את החטופים ולהשמיד את חמאס", הוסיף השר ודרש שוב "לכן אני חוזר על דרישתי לכנס את הקבינט המדיני המורחב עוד הערב לדיון דחוף בנושא".
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו