יום ראשון, 15/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

שר האוצר נגד ההסתדרות: "מי שישבות מחר – לא יקבל תשלום"

שר האוצר סמוטריץ' תוקף את יו"ר ההסתדרות על הכרזת השביתה במשק, ומזהיר שמי שישבות לא יקבל תשלום. קורא לעובדים לא להצטרף.

19:37 ,01/09/24
הציונות הדתית
קרדיט: הציונות הדתית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', תקף היום בחריפות את ההחלטה של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, לפתוח בשביתה כללית במשק מחר, על רקע המשבר הביטחוני המתמשך.

סמוטריץ' הביע אכזבה על כך שבר דוד בחר בשביתה דווקא בתקופה רגישה זו ואמר כי במקום לתמוך בעסקים ובמילואימניקים הנמצאים בחזית, הוא למעשה "מגשים את חלומו של סינוואר", בהתייחסו למנהיג חמאס בעזה.

סמוטריץ' הצהיר כי הוא נתן הנחייה לאגף השכר במשרד האוצר למנוע תשלום שכר לעובדים שישתתפו בשביתה מחר. הוא הוסיף כי הוא שמח לראות שיש רשויות מקומיות שבחרו שלא ליישר קו עם ההחלטה של יו"ר ההסתדרות ולא להשתתף בשביתה.

בדבריו, קרא סמוטריץ' לעובדים במדינה להגיע לעבודה מחר ולא להצטרף לשביתה שהוא רואה כצעד שפוגע במדינת ישראל בזמן מלחמה. "אל תתנו יד להשבתה שפוגעת במדינה, בזמן מלחמה ובימים כל כך מאתגרים ומורכבים," אמר השר.

סמוטריץ' הדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה בין כל הגורמים במשק בשעה זו, וטען כי שביתה בזמן כזה רק תחמיר את המצב ותפגע בחוסנה הכלכלי והחברתי של המדינה. לדבריו, המשבר הנוכחי מחייב את כל האזרחים, ובפרט את העובדים, לגלות אחריות לאומית ולהתלכד מאחורי מאמצי הממשלה לשמור על היציבות ולתמוך במי שנמצאים בחזית הלחימה.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו