שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

רה"מ לשעבר בנט: "אסור להגיע לסרבנות, רק ביחד ננצח"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס היום לקולות לסירוב שירות בצה"ל ואמר כי זהו קו אדום שאין לחצות

14:37 ,02/03/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס היום לקולות לסירוב שירות בצה"ל ואמר כי זהו קו אדום שאין לחצות.

"אסור לנו להגיע לסרבנות שירות בצה״ל או לביטול הגעה למילואים" פתח פנט "זה קו אדום שאין לחצות. כמו כל ישראלי גם אני מודאג מאד מהמשבר הפנימי החריף הפוקד אותנו. אך אסור שהתייצבות להגנת המדינה תהפוך למשהו ״על תנאי״.

עוד אמר בנט "במלחמת לבנון השנייה אחד הקצינים בכוח שלי, ע׳, גורש מביתו שנה קודם לכן במסגרת ״תכנית ההתנתקות״, וראש הממשלה דאז עוד אמר ש״המלחמה בלבנון תסלול את הדרך לביצוע תכנית ההתכנסות״ (פינוי יהודה ושומרון).

השבר היה אדיר. בבסיס ההיערכות שלנו בג׳וערה, ימים לפני הכניסה ללבנון, אני זוכר כיצד ע׳ ממש נקרע בדילמה״איך אני יכול לתת יד למישהו שמקדם מהלך שלתפיסתי יביא לחורבן המדינה?״ ובכל זאת ע׳ יצא למלחמה לצדי וסיכן את חייו. הוא ולוחמים נוספים הסתפקו בשליחת מכתב מחאה, אך אף לא אחד סירב להיכנס ללבנון."

בנט הוסיף "באינתיפאדה השנייה, גם לוחמים בעלי השקפות שמאל התייצבו לשירות ביו״ש למרות התנגדותם האידיאולוגית לשהותנו שם. חלקם נפלו בקרב. התייצבות למילואים ולשירות היא ערך מוחלט, תמיד. רק ביחד ננצח."

לסיום אמר בנט "אני משוכנע שאנחנו נתגבר על המשבר הזה, ואני מקווה וגם פועל כדי שנגיע לפשרה, אבל אסור שבדרך נפגע בצה״ל היקר שלנו, ששומר עלינו ומאחד אותנו"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו