יום חמישי, 03/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי: לא אתמודד לראשות הלשכה

לדברי עו"ד חימי: "כבר לפני מספר שבועות הבעתי בקול רם וצלול את דעתי הנחרצת נגד הרוחות הרעות המנשבות בארצנו חוק דרעי סמוטריץ' וחוק בן גביר

21:03 ,27/12/22
לשכת עורכי הדין
קרדיט: לשכת עורכי הדין
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי הודיע היום כי לא יתמודד לראשות הלשכה בבחירות הקרובות

לדברי עו"ד חימי: "כבר לפני מספר שבועות הבעתי בקול רם וצלול את דעתי הנחרצת נגד הרוחות הרעות המנשבות בארצנו. זאת עשיתי, גם כשדעתי לא הייתה פופולרית, לשון המעטה, וגם כשנאלצתי לשלם מחירים אישיים כבדים על כך. אשר יגורתי בא לנו. בימים אלה ממש עברו מספר חוקים פרסונליים מבישים בכנסת ישראל חוק דרעי, חוק סמוטריץ', חוק בן גביר, העומדים בסתירה לאתוס הציוני, לערכים המובאים במגילת העצמאות ועומדים בסתירה חזיתית להיות מדינתנו, מדינה יהודית ודמוקרטית".

עוד אמר חימי: "מאז ומתמיד, עמדתי לימינו של שלטון החוק והגנתי בנחרצות על שומריו שומרי הדמוקרטיה הישראלית: משטרת ישראל, פרקליטות המדינה, מוסד היועץ המשפטי לממשלה, מערכת בתי המשפט ובית המשפט העליון העומד בחוד החנית".

"במהלך החודשים הקרובים אמשיך בדרכי זו. לא אתן את ידי למהלכים של אנשים חשוכים, אנטי דמוקרטיים, חלקם שחקנים ראשיים בממשלה הנכנסת, המבקשים לשסות את אזרחי ישראל איש ברעהו. בכוונתי להמשיך ולפעול בכל המישורים החוקיים כדי למנוע את הכרסום בערכי היסוד של הדמוקרטיה הישראלית ואת הפגיעה האנושה בכל מוסדות השלטון".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו