יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו תקף את המפגינים רגע לפני המראתו וספג ביקורת קשה

טרם המראתו תקף נתניהו את המפגינים נגדו והאשימם כי "חברו לאיראן ולאש"ף". האופוזיציה תקפה בחריפות את דבריו וטענה שהוא זה שפוגע בתדמית ישראל.

09:18 ,18/09/23
אבי אוחיון /לע
קרדיט: אבי אוחיון /לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא הלילה לביקור מדיני בארצות הברית, שם ינאם בעצרת הכללית של האו"ם ויפגש עם מנהיגי עולם רבים.

לפני המראתו אמר נתניהו ״אני יוצא עכשיו לעצרת האו"ם, שם אני אייצג את ישראל אל מול אומות העולם. בימים אלו גם אפגוש מנהיגים רבים מהעולם, בראשם הנשיא ביידן, שאיתו אדבר בין השאר ובראש ובראשונה על איראן והרחבת מעגל השלום. אני נפגש גם עם קנצלר גרמניה, נשיא אוקראינה, נשיא טורקיה ומנהיגים רבים נוספים מאסיה, אירופה ואפריקה.

במענה לשאלות עיתונאים, התייחס נתניהו להפגנות, ואמר כי זו הפגנה המצויידת בכסף רב וכי המפגינים מוציאים את דיבתה של ישראל בעולם. "תמיד היו הפגנות לטובת ישראל ונגד ישראל כאשר אני מופיע באו"ם", אמר נתניהו, "אבל הפעם אנו רואים הפגנות נגד ישראל על ידי אנשים שחוברים לאש"ף, איראן ואחרים. אבל זה לא ימנע ממני לייצג את ישראל בגאון".

דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר כי "המפגינים חברו לאש"ף ולאיראנים", עוררו סערה באופוזיציה.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כינה את דברי נתניהו "הוכחה לשיבוש חמור בשיקול הדעת", ואמר כי אין מי שתרם יותר מנתניהו לתדמית השלילית של ישראל בעולם.

ח"כ אביגדור ליברמן ממפלגת ישראל ביתנו תקף בתגובה את נתניהו ואמר "שוב אתה משקר במצח נחושה. המפגינים בארץ ובעולם מפגינים נגדך ובעד מדינת ישראל.

מי שחבר לאיראן ולאש״ף זה לא אחר ממך, אתה בעצמך מר בנימין נתניהו, אתה שמפרק את החברה הישראלית מבפנים, אתה שמשתלח במיטב בנינו ובנותינו ואתה שמוכיח לכולנו יום יום שאתה פועל אך ורק בהתאם לאינטרסים האישיים שלך, גם אם זה אומר שתישרף המדינה.״ 

גם יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ ביקר את דבריו של נתניהו ״המתקפה של נתניהו תוך האשמת המפגינים בארה"ב בחבירה לאויבינו, חמורה וראויה לכל גינוי. גם אם לא מסכימים על דרך הפעולה, מדובר בפטריוטים, אוהבי המדינה. את הנזק האדיר שנתניהו גורם לחברה הישראלית בהתנהלותו, גם אלף נאומים חוצבי להבות באו"ם לא יתקנו. הגיע הזמן לעצור את ההפיכה המשטרית ולעשות סדר בממשלה, במקום להאשים את המפגינים.״

אבי אוחיון /לע

קרדיט: אבי אוחיון /לע"מ

אבי אוחיון /לע

קרדיט: אבי אוחיון /לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו