יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו תוקף את לפיד: תעביר את השלטון בצורה מסודרת • צפו

לאחר שמוקדם יותר תקף ראש הממשלה לפיד בישיבת הסיעה את נתניהו ואמר כי "מה שיש לנגד עינינו זה ראש הממשלה החלש ביותר שהיה פה" משיב נתניהו • צפו

16:21 ,26/12/22
קרדיט: דוברות נתניהו
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שמוקדם יותר תקף ראש הממשלה לפיד בישיבת הסיעה את נתניהו ואמר כי "מה שיש לנגד עינינו זה ראש הממשלה החלש ביותר שהיה פה" משיב נתניהו וקורא לו לקבל את הכרעת העם.

"לפיד, להפסיד בבחירות זה לא קץ הדמוקרטיה" פתח נתניהו "זה מהות הדמוקרטיה. אתה מסרב לקבל את הכרעת העם. אתה ממריד את הציבור נגד הכרעת העם, אתה מפיץ שקרים אינסופיים נגד הממשלה הנבחרת. מה יהיה השלב הבא שלך? לשלוח את המפגינים שלך לטפס על גדרות הכנסת? אז אני קורא לך לנהוג באחריות, לקבל את הכרעה העם, להעביר את השלטון בצורה מסודרת כדי שאנחנו נתקן את כל מה שהרסת בשנה וחצי האחרונות.

כזכור, מוקדם יותר ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת הסיעה: "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זה לא משא ומתן קואליציוני, זו ביזה. ביזה של הקופה הציבורית, ביזה של הערכים הדמוקרטיים. ביזה שמבזה אותנו מול כל העולם.

"יבול הטרוף של יממה אחת בחייה של ממשלה שעוד לא קמה. זה כבר לא מאבק פוליטי. זה מאבק על נשמת אפה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, כמדינה דמוקרטית, כמדינה שפויה. אם מישהו חושב שזה יעצור בהקמת הממשלה, הוא טועה לגמרי. זה אף פעם לא עוצר. מעולם לא היתה – בשום מקום בעולם, בשום רגע בהיסטוריה – קיצוניות דתית ולאומנית שאמרה יום אחד מיוזמתה, "זהו, מספיק לי, אני עוצרת."

"ההתקפה הזו לא תפסק מעצמה. הם לא יתאהבו פתאום בדמוקרטיה. הם לא יראו את האור ויגיעו למסקנה שהם מאמינים בערכים הליברלים של מגילת העצמאות. הם לא יקומו בבוקר ויזכרו שהיהדות היא של כולם. לשלטון קיצוני דתי ולאומני אין רגע שבו הוא אומר, "הגיע הזמן להתחשב באנשים שחושבים אחרת", הם לא יעצרו. אם אנחנו לא נעצור אותם, זה יהיה יותר ויותר גרוע. הם קלטו שנתניהו חלש, והם ימשיכו לבזוז אותו, לבזוז את הליכוד, לבזוז את המדינה".

לסיום אמר לפיד: "ראינו כבר ממשלות מוקמות בישראל. מה שקורה פה זה לא אירוע נורמלי. מה שיש לנגד עינינו זה ראש הממשלה החלש ביותר שהיה פה, וממשלה בהפרעה. זה לא ממשלת ימין על מלא, זו ממשלת טירוף על מלא. אין לנו שום כוונה לשבת בשקט בזמן שהיא מפרקת מבפנים את מדינת ישראל".

צפו בדברי נתניהו


קרדיט: דוברות נתניהו

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו