שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו על סיכול הפיגוע אמש בירושלים "נותן גיבוי מלא"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע אמש בעיר העתיקה בירושלים וחיזק את השוטרים.

17:07 ,02/04/23
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע אמש בעיר העתיקה בירושלים וחיזק את השוטרים.

"אנחנו פועלים נגד הטרור בכל האמצעים" פתח "ואנחנו עושים זאת בשני אופנים: ראשית, אנחנו פועלים ונלחמים נגד המחבלים עצמם. בחודשים האחרונים כוחותינו חיסלו עשרות מחבלים ועצרו מאות אחרים.

אני נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל על סיכול המחבל בהר הבית בסוף השבוע. כולנו מתפללים לשלום חיילי צה"ל שנפצעו בפיגוע הדריסה אמש בגוש עציון.

שנית, אנחנו גובים מחיר כבד מהמשטרים שתומכים בטרור, מחוץ לגבולות ישראל. אני מציע לאויבינו לא לטעות. הוויכוח הפנימי בישראל אינו פוגע ולא יפגע כהוא זה בנחישות, בעוצמה וביכולת שלנו לפעול נגד אויבינו בכל החזיתות, בכל מקום ובכל עת שידרשו.

ובאשר לוויכוח הפנימי: אנחנו נמצאים כעת בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה. אני רוצה להזכיר לכם שלפני הבחירות רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט. לכן יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב, בהידברות אמיתית, אפשר להגיע אליהם.

השבוע עם ישראל יסב לשולחן הסדר. אני רוצה להזכיר לכם שבמהלך הדורות בחג הפסח תמיד זכרנו שיש לנו עבר משותף בן אלפי שנים ועתיד משותף שהתבטא בתפילה בשנה הבאה בירושלים הבנויה. עכשיו, בירושלים הבנויה נזכור עוד יותר שיש לנו עבר מפואר ועתיד מזהיר – ביחד."

לסיים אמר "אני מאחל לכל עם ישראל חג פסח כשר, שמח ושקט".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו