יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו נפגש עם ביידן בבית הלבן: "מכירים כבר 40 שנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארצות-הברית ג'ו ביידן בבית הלבן. נתניהו הודה לביידן על 50 שנות תמיכה במדינת ישראל.

21:07 ,25/07/24
הבית הלבן
קרדיט: הבית הלבן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום לפגישה עם נשיא ארצות-הברית, ג'ו ביידן, בבית הלבן. לפני הפגישה, חתם נתניהו על ספר האורחים בחדר רוזוולט בבית הלבן, וציין את היחסים הקרובים והוותיקים בין השניים.

במהלך החתימה על ספר האורחים, נתניהו אמר: "אדוני הנשיא, אנחנו מכירים כבר 40 שנה, ואתה מכיר את כל ראשי הממשלה הקודמים של ישראל כבר 50 שנה, מאז גולדה מאיר. ממני, יהודי ציוני גאה, אליך, אירי-אמריקאי-ציוני גאה – תודה רבה על 50 שנה של שירות ציבורי ו-50 שנה של תמיכה במדינת ישראל."

הפגישה בין נתניהו לביידן מתקיימת על רקע שורת אתגרים בינלאומיים הניצבים בפני שתי המדינות. נתניהו הוסיף: "אני מצפה לשיחתנו היום ולעבודה איתך בחודשים הקרובים על האתגר החשוב מולו אנו ניצבים."

הפגישה כוללת דיונים בנושאים ביטחוניים ודיפלומטיים חשובים, ביניהם המצב במזרח התיכון, האיום האיראני, והיחסים הבילטרליים בין ישראל לארצות הברית. נתניהו וביידן ידונו גם בשיתוף הפעולה הביטחוני והאסטרטגי בין המדינות ובדרכים להעמיק את השותפות בתחומים אלו.

היחסים בין נתניהו וביידן מתאפיינים בהיכרות ארוכת שנים ובשיתוף פעולה פורה. נתניהו הזכיר את הידידות ארוכת השנים בין השניים ואת ההיכרות האישית שהחלה לפני 40 שנה. ביידן, בתורו, היה שותף וותיק לכל ראשי הממשלה של ישראל מאז גולדה מאיר, והיה עד לתמורות ולשינויים המשמעותיים במזרח התיכון וביחסי ישראל-ארצות הברית לאורך השנים.

נתניהו התייחס גם לאירועים היסטוריים בהם ביידן היה מעורב בצורה ישירה או עקיפה, והביע את תודתו העמוקה על התמיכה המתמשכת של ביידן במדינת ישראל לאורך השנים. הוא ציין את העשייה הרבה של ביידן בתחום השירות הציבורי והתמיכה העקבית בזכויות העם היהודי ובמדינת ישראל.

בפגישה עצמה, נתניהו וביידן יקיימו דיאלוג פתוח ומעמיק בנוגע לאתגרים הניצבים בפני ישראל וארצות הברית במישור הבינלאומי והביטחוני. נתניהו הביע תקווה להמשך שיתוף הפעולה הפורה בין שתי המדינות ולמציאת פתרונות יצירתיים לאתגרים העומדים בפניהן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו