יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו מזהיר: "החלטת מועצת הביטחון עודדה את חמאס"

בפגישה עם סנטור ריק סקוט, נתניהו אמר שהחלטת מועצת הביטחון עודדה את חמאס לנקוט עמדה נוקשה. לכן ביטל משלחת לוושינגטון כמסר לחמאס

20:34 ,27/03/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום פגישה עם הסנטור האמריקני ריק סקוט בירושלים, בה התייחס להחלטתו לבטל משלחת ישראלית שתוכננה לוושינגטון. זאת כמחאה על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בנושא הסכסוך עם חמאס והשבת החטופים.

בפגישתם, הודה נתניהו לסנטור סקוט על תמיכתו הבלתי מסויגת במדינת ישראל, בייחוד בתקופה הנוכחית. נתניהו הסביר את החלטתו לבטל את משלחת ישראל שתוכננה לבירה האמריקנית כמחאה נגד החלטת מועצת הביטחון של האו"ם.

"חשבתי שהחלטת ארה"ב במועצת הביטחון היתה צעד מאוד לא טוב," אמר ראש הממשלה. "מה שהכי גרוע בה זה שהיא עודדה את חמאס לנקוט עמדה נוקשה ולסמוך על כך שהלחץ הבינלאומי ימנע מישראל מלשחרר את החטופים ומלהרוס את חמאס."

נתניהו הוסיף כי החלטתו לבטל את המשלחת הישראלית הייתה מכוונת לשדר מסר ברור לחמאס: "ההחלטה שקיבלתי שלא לשלוח את המשלחת לוושינגטון, בעקבות ההחלטה הזאת, היתה מסר לחמאס שלא יסמכו על הלחץ הזה. זה לא יעבוד. אני מקווה שהם יבינו את המסר".

ראש הממשלה חזר על עמדתו הנחרצת, לפיה ישראל לא תלך על לחץ בינלאומי כאשר מדובר בביטחונה ובהשבת החטופים והפצועים מחמאס. הוא קרא לחמאס לא לסמוך על מהלכים כאלה, שכן לדעתו הם לא יושגו את המטרה.

הסנטור ריק סקוט, מטעם המפלגה הרפובליקנית, נחשב לאחד מתומכיה הבולטים של ישראל בסנאט האמריקני. ביקורו בישראל נערך על רקע המתיחות הביטחונית והמדינית סביב הסוגייה הפלסטינית.

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו