יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו: "לא נסיים את המלחמה עד השגת כל היעדים"

נתניהו מדגיש מחויבות להשגת יעדי המלחמה ושחרור החטופים. במקביל, טרגדיה בכוכב יעקב: אם ל-8 נספתה בשריפה לאחר חילוץ משפחתה.

14:16 ,30/06/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעוד ישראל ממשיכה במערכה הצבאית ברצועת עזה, התמודדה המדינה עם טרגדיה מקומית בכוכב יעקב. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית למצב הלחימה ולמחויבות להשגת יעדי המלחמה, בזמן שקהילת כוכב יעקב מתמודדת עם אובדן כואב.

בליל שבת התרחש אסון כבד ביישוב כוכב יעקב שבבנימין, כאשר שריפה פרצה בבית משפחת זהבי. עדינה זהבי, אם ל-8 ילדים, נספתה לאחר שחילצה את בני משפחתה מהבית הבוער. האירוע הטרגי התרחש סמוך לשעה 02:30 לפנות בוקר, כאשר על פי ההערכות הראשוניות, הדליקה פרצה בשל התלקחות סוללה של אופניים חשמליים.

עדינה זהבי, בת 41, פעלה במהירות וללא היסוס כאשר הבחינה בשריפה המתפשטת בביתה. יחד עם בעלה, אריה, היא החלה לחלץ את ילדיהם ממיטותיהם, תוך שהיא נכנסת שוב ושוב לתוך הבית האפוף עשן ולהבות. במעשה גבורה אימהי, היא הצליחה להציל את כל שמונת ילדיה, אך לצערה הרב, כאשר פינתה את הילד האחרון, היא קרסה כתוצאה משאיפת עשן ונפטרה.

בעלה של עדינה, אריה זהבי, שיתף בכאב את תחושותיו: "אשתי האהובה פעלה כמו לביאה. היא חילצה את הילדים שלנו אחד אחרי השני מתוך הלהבות ומתוך העשן. עדינה הייתה חברה של כולם והייתה אשת חסד גדולה. אני המום ולא מוצא את המילים על האובדן ועל הדמות הענקית שזכיתי לחיות לצידה".

במקביל לאירוע הטרגי בכוכב יעקב, המשיכה הלחימה ברצועת עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למצב הלחימה בפתח ישיבת הממשלה השבועית. הוא פתח בשליחת תנחומים למשפחות הלוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה וביהודה ושומרון בשבוע האחרון, ואמר: "אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ברגע ייסורן הקשה. אנחנו מחויבים לצוואת הנופלים להמשיך עד להכרעה מוחלטת של החמאס."

נתניהו הדגיש את המחויבות להשגת יעדי המלחמה: "אנחנו מחויבים להילחם עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו, הבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והחזרת תושבינו בדרום ובצפון בביטחה לבתיהם."

בהתייחסו לספקות שהועלו לגבי השגת היעדים, אמר ראש הממשלה: "לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון. לוחמינו לא נפלו לשווא. לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו."

נתניהו התייחס גם לסוגיית החטופים ואמר: "ובאשר למשימה הקדושה של שחרור חטופינו: אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו. והיום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו."

ראש הממשלה סיכם את דבריו באופטימיות זהירה, תוך שהוא מצטט מפרשת השבוע: "טובה ארצנו מאוד מאוד. טובים אזרחינו מאוד מאוד. טובים לוחמינו מאוד מאוד. בעוז גבורתם נוכל לאויבינו. בעזרת ה', יחד נילחם ויחד ננצח."

צפו בדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו 

קרדיט: לעמ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו