יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו וסמוטריץ' תוקפים את גלנט: לא נהחליף חמאסטאן בפתחסטאן

נאומו של שר הביטחון גלנט בנוגע לכניסת "גורם שלישי" לעזה לאחר הלחימה זעזע את הקבינט. רה"מ נתניהו וסמוטריץ' תקפו אותו בחריפות • צפו

20:19 ,15/05/24
דוברות
קרדיט: דוברות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נאומו של שר הביטחון יואב גלנט בנושא עתיד רצועת עזה לאחר המלחמה הנוכחית עם חמאס זעזע הערב (רביעי) את הקבינט הביטחוני. גלנט הציע לאפשר כניסתו של "גורם שלישי" שיחליף את חמאס בשלטון על עזה, עמדה הסותרת את מדיניות הממשלה והקבינט. בתגובה, ספג גלנט ביקורת חריפה מראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

בסרטון תגובה שפרסם זמן קצר לאחר נאומו של גלנט, אמר נתניהו: "אני לא מוכן להחליף חמסטאן בפתחסטאן. לאחר הטבח הנורא של השבעה באוקטובר הנחתי להשמיד את החמאס. כל עוד החמאס נשאר על כנו, אף גורם אחר לא ייכנס לנהל את עזה האזרחית, ובוודאי שלא הרשות הפלסטינית".

נתניהו הוסיף כי שמונים אחוזים מהפלסטינים ביהודה ושומרון תומכים בטבח השבעה, וכי הרשות הפלסטינית עצמה "תומכת בטרור, מחנכת לטרור ומממנת טרור". "אני לא מוכן להחליף את חמסטאן בפתחסטאן, ולכן התנאי הראשון להכשיר את הקרקע לגורם אחר הוא לחסל את החמאס ולעשות זאת בלי תירוצים," סיכם ראש הממשלה.

ביקורת חריפה אף יותר נשמעה מפיו של שר האוצר סמוטריץ'. "שר הביטחון גלנט הודיע היום למעשה על תמיכתו בהקמת מדינת טרור פלסטינית כפרס לטרור ולחמאס על הטבח הנורא ביותר שבוצע בעם היהודי מאז השואה," טען סמוטריץ'.

"שר הביטחון גלנט הודיע היום למעשה על תמיכתו בהקמת מדינת טרור פלשתינית כפרס לטרור ולחמאס על הטבח הנורא ביותר שבוצע בעם היהודי מאז השואה.

גלנט מתחבא מאחורי אמירות אמורפיות על "גורם שלישי" שהוא לא חמאס ולא ישראל כדי להחביא את האמת. אבל האמת היא שאין שום גורם כזה.

התכנית של גלנט היא להכניס את הרש"פ לעזה על דמם של לוחמינו, במסגרת הסכם פיוס בין הרש"פ לחמאס, שמו"מ לגביו מתקיים ביניהם בשבועות האחרונים, ובכך לסלול את הדרך להקמת מדינת טרור ערבית ולהשתלטות חמאס גם על יהודה ושומרון. כל זאת בניגוד מוחלט לעמדת רוב שרי הממשלה והקבינט ובניגוד מוחלט לעמדת ראש הממשלה.

אני דורש מראש הממשלה להביא לממשלה באופן מידי החלטה על שלילת כל מעורבות של הרש"פ ברצועת עזה ולאחר מכן לדרוש מגלנט לבחור בין מימוש מדיניות הממשלה להחזרת המפתחות.

ממשלה שאנחנו חברים בה לא תמשיך את הקונספציה, לא תקים מדינה פלשתינית ולא תסכן את קיומה של מדינת ישראל."
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו