יום שישי, 05/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו במסיבת עיתונאים: "חייבים לפעול כדי לקדם את השוויון"

בנאום לתקשורת הערב, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לסוגיית גיוס בני הישיבות והבטיח לפעול לקידום השוויון בנטל הגיוס, אך בדרכי שלום

19:54 ,31/03/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בנאום מיוחד שנשא הערב (יום ראשון) בפני כלי התקשורת ראש הממשלה בירושלים, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לסוגיה הרגישה של גיוס חרדים לצבא, אשר מעסיקה את הציבור הישראלי בשבועות האחרונים.

נתניהו אמר כי הגיע הזמן שכל אזרחי המדינה, ללא הבדל דת או גזע, ישאו בנטל הגיוס והשירות הלאומי. עם זאת הוסיף כי חשוב שהנושא יקודם בדרכי שלום ונועם תוך שאיפה "להסכמה רחבה ככל הניתן עם הציבור החרדי".

"אני חושב שכן, אני חושב שצריך לקדם את השוויון בנטל הגיוס והשירות הלאומי," אמר ראש הממשלה. "אני חושב שגם אפשר לעשות זאת ברוח טובה, בניסיון להגיע – אני לא אגיד להסכמה טוטאלית, אבל ההסכמה הרחבה ככל הניתן."

מנתניהו נשמעה קריאה להימנע מקיצוניות ולחתור לפשרה הדדית שתאפשר קידום השוויון בשירות אך בהסכמה רחבה של הציבור החרדי. "מטרתנו אינה לגרום לעימותים או לפגוע בציבור כזה או אחר," הוסיף. "אנחנו רוצים לקדם את העיקרון החשוב של שוויון בנטל תוך גילוי רגישות והבנה להשקפות השונות בחברה הישראלית."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו