יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו בכנסת: "ילד חרדי הוא כמו ילד חילוני וכמו ילד ערבי"

ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, בסיכום הדיונים על התקציב במליאה: "אנו מעבירים הערב תקציב אחראי שישרת נאמנה את כל אזרחי ישראל"

22:28 ,23/05/23
דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ, דני שם-טוב
קרדיט: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ, דני שם-טוב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, אמר בסיכום הדיונים על תקציב המדינה במליאה: "לפני שנה הסבירו לנו שכשאין תקציב המדינה מתפוררת, הכלכלה מתרסקת. כשהביאו תקציב לפני שנה היו מצהלות. ועכשיו מה קרה? יש תקציב ואני שומע דממה או בכי ונהי. אנו מעבירים הערב תקציב אחראי שישרת נאמנה את כל אזרחי ישראל ויביא לשיפור רמת החיים שלהם. שמעתי לאחרונה חברי אופוזיציה שאמרו שלא נצליח להעביר תקציב ולא בפעם הראשונה התחזיות שלכם התבדו."

עוד אמר "יש תקציב והוא מקדם מהפכות גדולות בביטחון האישי ובמשילות, בביטחון המדינה, בחינוך, במאבק ביוקר המחייה. אנו מקצים סכומי עתק למשמר הלאומי ולמשטרה, נאבק בנחישות באלימות הגואה בחברה הערבית. אנו מגדילים את תקציב הביטחון ומה שדרוש לצה"ל ולזרועות האחרות כדי שנבטיח שנוכל לאויבנו, בזירות קרובות ורחוקות. בחינוך אנו מוסיפים עוד 10 מיליארד שקלים ומשיקים את התכנית לחינוך חינם בגילאי 0 עד 3. בתחבורה נמשיך במלוא התנופה להשקיע בתשתיות. נסלול עוד כבישים ומנהרות, נבנה מחלפים, נשלים את פרויקט המטרו ונקרב את הפריפריה הרחוקה למרכז. במאבק ביוקר המחיה אנו מקדמים חוק הסדרים שיאיץ מיזמים של תשתיות לאומיות ויפחית חסמים בתחום הדיור והיבוא. ראיתי היום דיווחים על הרווחים של הבנקים עשרות מיליארדים בשנה ויש לנו הרבה מה לעשות גם שם."

נתניהו הוסיף "כל הדברים הללו מצטרפים למה שכבר הספקנו לעשות בפחות מחמישה חודשים. שיעור האבטלה ממשיך לרדת, דירוג האשראי של ישראל נשאר ברמתו בניגוד להפחדות שלכם. בנוסף, העלנו את שכר החיילים, הבאנו הטבות למשרתי המילואים, ביטלנו עשרות מכסים על מוצרים, הבאנו רשת שיווק בינלאומית שתגדיל את התחרות, הוספנו נקודות מס, חתמנו על עסקת חבילה מול ההסתדרות, חוללנו רפורמה במחירי התחבורה הציבורית וידנו עוד נטויה."

לסיום אמר נתניהו "אתם מדברים על 14 מיליארד תקציבים קואליציוניים. כשהבטחתם למנסור עבאס ולאחים המוסלמים 53 מיליארד אלו היו כספים קואליציוניים בלי פיקוח. ביחס לטענות לגבי אחינו בציבור החרדי אני בעד כניסה לשוק העבודה ואני גאה בזה שאני משווים תנאים כי ילד חרדי הוא כמו ילד דתי וכמו ילד מסורתי וכמו ילד חילוני וכמו ילד ערבי. אנו שומעים את הביטויים של "מוצצי דם", אי אפשר לקבל את הדברים האלו. אנו מבקש מכם אל תצדיקו את ההסתה הפרועה הזו. אתם אלופי הבכי והנהי, אנו אלופי התקווה. קיבלנו מנדט ברור מאזרחי ישראל לפעול בשמם ולמענם וכך נעשה בארבע השנים הקרובות".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו