יום שני, 09/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו בישיבת הממשלה: 'נבוא חשבון עם משתפי הפעולה עם המחבל'

נתניהו מגיב לפיגוע בחולון, שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומשבח את השוטרים. מדגיש את המשך המאבק בטרור ובמשא ומתן להשבת החטופים.

14:21 ,04/08/24
דוברות
קרדיט: דוברות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפתח ישיבת הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפיגוע הדקירה הרצחני שהתרחש הבוקר בחולון, בו נפגעו חמישה אנשים. נתניהו שלח תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים, והביע הערכה לשוטרים שחיסלו את המחבל: "אנחנו נבוא חשבון עם כל מי ששיתף איתו פעולה."

נתניהו התייחס למאבק המתמשך בטרור והודה לצה"ל ולשב"כ על פעולתם המוצלחת אתמול בטול כרם, בה חיסלו מחבלים שהתארגנו לרצוח ישראלים רבים. "בכך הם הצילו חיים רבים," אמר.

נתניהו הדגיש את המלחמה המתמשכת של ישראל נגד איראן וזרועותיה, והבטיח כי ישראל ערוכה לכל תרחיש, הן בהגנה והן בהתקפה: "נגיב ונגבה מחיר כבד על כל מעשה תוקפנות נגדנו, מכל זירה שהיא."

בהתייחסו למאמצים להשבת החטופים, הדגיש נתניהו את מחויבותו להשבת כל החטופים, החיים והחללים כאחד: "אני מוכן ללכת כברת דרך ארוכה מאוד לשחרור כל חטופינו, תוך שמירה על ביטחון ישראל."

נתניהו ציין כי משלחת ישראלית יצאה לקהיר להמשיך במשא ומתן לשחרור החטופים. הוא הבהיר כי חמאס הוא שמנסה להכניס שינויים במתווה ואינו מסכים לתנאים הבסיסיים, כולל דרישות לסגת מציר פילדלפי וממעבר רפיח.

ראש הממשלה גינה את ההדלפות השקריות שפוגעות במשא ומתן ומייצרות מצג שווא כאילו ממשלת ישראל מתנגדת לעסקה: "העובדה היא שמי שמונע את שחרור חטופינו הוא החמאס שממשיך להתנגד למתווה, ולא ממשלת ישראל שקיבלה אותו."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו