שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו בדרך לרומא: "המטרה שלהם להפיל ממשלה שנבחרה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני המראתו לרומא, בירת איטליה, התייחס להפגנות השמאל נגד הרפורמה המשפטית ששיבשו היום את המדינה

21:19 ,09/03/23
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני המראתו לרומא, בירת איטליה, התייחס להפגנות השמאל נגד הרפורמה המשפטית ששיבשו היום את המדינה.

ראש הממשלה פתח ואמר "סיימתי עכשיו פגישה חשובה ומקיפה עם מזכיר ההגנה של ארה"ב, לויד אוסטין. אני מאוד הערכתי את את הדברים שהוא אמר בשם הנשיא ביידן, וגם בשמו על המחויבות של ארה"ב לביטחונה של ישראל. השיחה התמקדה בראש ובראשונה במאמצים המשותפים שלנו למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני.

אם יש אנשים בטהרן שחושבים שאיראן יכולה להתקדם באין מפריע לנשק גרעיני, הם טועים.

אני מזהה שינוי ביחס לאיראן בחודשים האחרונים, הן בארה"ב והן במדינות מערב אירופה, ובמערב בכלל. אני רואה צורך וחובה לנסות להעצים את הגישה התקיפה יותר אל מול איראן, וזה כמובן יעמוד במרכז המפגש שלי עם ראש ממשלת איטליה, כפי שזה עמד במרכז המפגש שלי עם הנשיא מקרון. אני מתכוון לקיים שיחות דומות עם מנהיגים מרכזיים באירופה בזמן הקרוב."

לאחר מכן התייחס להפגנות השמאל ואמר "במקביל אנחנו ממשיכים במאמצים לנסות להגיע להבנות לגבי הרפורמה המשפטית. לצערי, עד עכשיו כל המאמצים האלה נתקלו בסירוב גורף ומוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה.

הנושא כאן הוא בכלל לא הרפורמה המשפטית. המטרה כאן היא להפיל ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי רק לפני כמה חודשים ולהביא לבחירות שישיות.

אנחנו נעשה הכל כיד למנוע את שיבוש חייהם של אזרחי המדינה. אנחנו לא ניתן לאף אחד לשבש את הדמוקרטיה הישראלית ולבטל את החלטת הרוב במדינת ישראל, כפי שהיא באה לידי ביטוי בבחירות האחרונות בדמוקרטיה הישראלית".

לעמ

קרדיט: לעמ

קרדיט: לעמ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו