יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

נתניהו: "אנחנו כפסע מניצחון מוחלט – אבל המחיר כואב וקורע לב

רוה"מ התייחס להישגי המלחמה נגד חמאס ואמר כי לא יהיה הסדר בלי החזרת החטופים. הוא האשים את איראן כמי שעומדת מאחורי המתקפות וגינה את האלימות

18:10 ,07/04/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, השמיע היום הצהרה חריפה בפתח ישיבת הממשלה השבועית בנוגע למלחמה נגד חמאס ברצועת עזה. לדבריו, למרות שישראל נמצאת "כפסע מניצחון מוחלט", המחיר שנגבה מכוחותינו "כואב וקורע לב".

נתניהו הזכיר את ארבעת החיילים שנפלו ביממה האחרונה בקרבות בח'אן יונס וציין כי "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם ולכל המשפחות שאיבדו את יקיריהן במלחמה הקשה".

ראש הממשלה תקף את חמאס והגדיר אותו כ"מפלצות" שעדיין מחזיקות ב-133 אזרחים ישראלים חטופים. "הבהרתי לקהילה הבינלאומית: לא תהיה הפסקת אש בלי החזרת חטופים. זה פשוט לא יקרה. זוהי המדיניות של ממשלת ישראל, ואני מברך על כך שממשל ביידן הבהיר שלשום שזו עדיין גם עמדתו".

נתניהו האשים את חמאס כמי ש"מונע עסקה" בשל "דרישותיו הקיצוניות הנועדו להביא להפסקת המלחמה והשארתו על כנו". הוא הבהיר כי "ישראל מוכנה לעסקה, ישראל לא מוכנה לכניעה" וקרא לקהילה הבינלאומית להפעיל לחץ על חמאס ולא על ישראל.

"המלחמה הזאת חשפה לעולם את מה שישראל ידעה תמיד – איראן היא זו שעומדת מאחורי המתקפה נגדנו באמצעות שלוחיה", הוסיף נתניהו. "כל מי שפוגע בנו או מתכנן לפגוע בנו – אנחנו נפגע בו. קרוב, רחוק, בזירות סביבנו, בזירות הרחק מאיתנו".

ראש הממשלה התייחס גם לאלימות הפנימית בישראל וציין כי "הרוב המוחלט של העם מגנה כל גילוי של אלימות בתוכנו – התפרעויות והפרות חוק, דריסת מפגינים או תקיפת שוטרים, הסתות פרועות ואלימות לרצח ברשתות החברתיות". הוא קרא להתאחד "כדי להדוף את ההתקפות נגדנו" וציין כי "מדינות קמות באחדות ונופלות בפילוג".

בסיכום דבריו, נתניהו אמר "אמרתי בקבינט ואני חוזר ואומר גם בממשלה: מדינות קמות באחדות ונופלות בפילוג. בל יטעו אויבינו – הרוב המוחלט של העם מאוחד בצורך להמשיך להילחם עד לניצחון. נעמוד מאוחדים, נכה באויבינו, נחסל את החמאס, נשחרר את חטופינו, ובעזרת ה' נביא את הניצחון המוחלט".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו