יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מדינה פלסטינית? ישראל בצעדי ענישה דיפלומטיים נגד ספרד

שר החוץ ישראל כץ הורה להגביל את פעילות הקונסוליה הספרדית בירושלים בתגובה להכרת ספרד במדינה פלסטינית והסתה אנטישמית.

09:11 ,27/05/24
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ישראל נקטה היום (שני) בצעדי ענישה דיפלומטיים ראשונים נגד ספרד, בתגובה להכרה של ממשלת ספרד במדינה הפלסטינית ולהסתה אנטישמית של בכירים ספרדים. בהנחיית שר החוץ ישראל כץ, שוגרה אגרת דיפלומטית האוסרת על הקונסוליה הספרדית בירושלים להעניק שירותים קונסולריים לתושבי הרשות הפלסטינית.

באגרת מטעם משרד החוץ נכתב כי "בהמשך להחלטת ממשלת ספרד להכיר ב'מדינת פלסטין' ובעקבות הסתה והתבטאויות אנטישמיות של בכירים ספרדים, הקונסוליה הספרדית בירושלים מורשית להעניק שירותים קונסולריים לתושבי ירושלים בלבד ולא לתושבי הרשות". ההוראה תיכנס לתוקף ב-1 ביוני, ואם לא תיענה – ישראל תנקוט בצעדים נוספים.

שר החוץ כץ הסביר: "הוצאתי לפועל צעדי ענישה ראשוניים נגד הקונסוליה הספרדית בתגובה להכרת ספרד ב'מדינה פלסטינית' וההסתה האנטישמית החמורה של מנהיגיה נגד קיומה של ישראל. לא נשלים עם פגיעה בריבונות ישראל. מי שמעניק פרס לחמאס ומנסה להקים מדינת טרור פלסטינית – לא יהיה בקשר עם הפלסטינים".

כץ הוסיף כי "אנחנו בשנת 2024, ימי האינקוויזיציה בהם רדפו יהודים תמו. היום ליהודים יש מדינה ריבונית ועצמאית ואף אחד לא יאיים על קיומנו. מי שיפגע בנו – אנחנו נפגע בו".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו