יום שישי, 20/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

לפיד נפגש ראשי רשויות ערביות והאשים את נתניהו ש"מרע את המצב"

יאיר לפיד נפגש עם ראשי רשויות ערביות והאשים את הממשלה בהחמרת האלימות. נתניהו דחה את טענותיו ואמר שלא הועברו כלי נשק לרש"פ

14:16 ,13/09/23
אלעד גוטמן
קרדיט: אלעד גוטמן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נפגש עם ראשי רשויות מהחברה הערבית על רקע גל האלימות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קיים הבוקר מפגש עם ראשי רשויות מהחברה הערבית בעיריית אום אל-פחם, על רקע העלייה המשמעותית באלימות ובמספר הנרצחים בחברה הערבית בשנה האחרונה.

במפגש השתתפו סגן השר לשעבר יואב סגלוביץ, יו"ר ועד ראשי הרשויות הערביות מודר יונס וראש עיריית אום אל-פחם ד"ר סמיר מחמיד.

בפתיחת המפגש אמר ראש עיריית אום אל-פחם: "האם זה סביר שנרצחו 174 איש בחברה הערבית והממשלה לא עושה דבר? האם זה סביר ששיעור הפענוח בחברה הערבית עומד על 8% בלבד?".

לדבריו, הממשלה הנוכחית הפקירה את הביטחון בחברה הערבית, בניגוד לממשלה הקודמת שהפעילה את תוכנית "מסלול בטוח" שהביאה לירידה של 16% במספר הנרצחים.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בתגובה כי "לא נעשה מספיק, וחלק ממה שנעשה מרע את המצב". לדבריו, מאז עלתה הממשלה הנוכחית, מספר הנרצחים בחברה הערבית גדל ב-65%.

לפיד הוסיף כי המפגש הוא חלק מעבודה משותפת רב-שנתית שהחלה בתקופת ממשלת האחדות, ושבכוונתו להמשיך אותה גם בעתיד כשתקום ממשלה חדשה.

מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בתגובה חריפה ואמר כי מאז עלתה הממשלה לא הועבר אף כלי נשק לרשות הפלסטינית, וכי ההאשמות המופנות כלפי הממשלה הן פייק ניוז.

גל האלימות בחברה הערבית ממשיך להסעיר את הזירה הפוליטית, כאשר האופוזיציה מאשימה את הממשלה בחוסר מעש ואילו הממשלה טוענת שההאשמות הן שקריות. הדרך לפתרון המצב אינה ברורה, אך ברור כי הנושא ימשיך להעסיק את הפוליטיקאים בימים הקרובים.

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו