יום ראשון, 30/06/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

לפיד לנתניהו: "הגיע הזמן שתלך הביתה, האסון הוא שלך"

יאיר לפיד יצא היום בהתקפה חריפה על נתניהו, וקרא לו לפרוש מיידית מתפקידו בעקבות "האסון הגדול ביותר בתולדות המדינה" שאירע באחריותו

15:02 ,04/12/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נשא היום נאום חריף בישבת הסיעה, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לפרוש מיידית מתפקידו. לדברי לפיד, נתניהו נושא באחריות אישית ל"אסון הגדול בתולדות המדינה" שאירע בזמן שלטונו לאחרונה.

לפיד טען כי נתניהו כשל בצורה חמורה בטיפול בזירה הביטחונית, איבד את אמון מערכת הביטחון ואת אמון הציבור. לכן, לדבריו, על נתניהו "לעשות את המעשה ההגון היחיד וללכת, לתת לאחרים לתקן".

"מי שכשל ככה לא יכול להמשיך", אמר לפיד בפתח ישיבת סיעתו, והוסיף: "מי שהאסון רשום על שמו ואיבד את אמון מערכת הביטחון ואת אמון העם – שיעשה את המעשה ההגון האפשרי היחיד שיילך".

לפיד האשים את נתניהו כי במקום לטפל בבעיות האזרחים והמפונים בזמן המלחמה, הוא מבזבז מיליארדי שקלים על "שוד" של קופת המדינה לצרכים פוליטיים של הקואליציה. "ביזה שלא היתה כמותה", כינה זאת לפיד.

בסוף דבריו קרא לפיד שוב לנתניהו לפרוש: "הגיע הזמן שהממשלה הזו תלך הביתה ותפטור אותנו מעונשה. הגיע הזמן שמי שבמשמרת שלו קרה לנו גדול האסונות בתולדות המדינה יילך מחיינו".

נראה שלפיד בחר לנצל את האווירה הציבורית הקשה שנוצרה לאחר מבצע "חרבות ברזל" ואת הביקורת על כשלי ההיערכות של צה"ל, כדי להפעיל לחץ להדחת נתניהו. ימים יגידו האם מתקפתו החריפה אכן תוביל להתפטרות ראש הממשלה בעתיד הקרוב.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אריק הגיב:

    מתי הנבלה ילך להולמו

  2. דודו הגיב:

    יאיר לפיד אתה האדם הכושל בעולם. אתה בושה לעם ישראל. בזמן מלחמה לא עוסקים בזה. ביבי היחיד שיכול לנהל מלחמה בצורה טובה. ואני ממליץ שקח את הדברים ותלך הביתה כי הסיבה למלחמה זה ההפגנות של השמאל שלפי המחבלים שעצרו בגללם עודדו אותם לבצע את הרצח עם. מי יתן ולא נשמע הבלים מפיך יותר כי העם העליתה נמאס מאדם ללא בגרות וללא תואר שחושב שיודע את הכל.

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו