יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

כך הנחת התפילין של החלל עוררה גל שנאה שמאלני כלפי נתניהו

תגובות קיצוניות ומגוחכות מהשמאל לתיעוד מרגש של נתניהו מניח תפילין של חלל צה"ל. גינויים חריפים וביקורת אכזרית על מעשה כבוד לנופל,

21:23 ,12/05/24
דוברות
קרדיט: דוברות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ריגש רבים כשפרסם לראשונה תמונה של עצמו מניח תפילין – תפילין מיוחדות של החלל מושיקו דוינו הי"ד, שאמו רוחמה הביאה והבקשה שיניחם לזכרו. תיעוד מרגש שאמור לאחד ולחבר סביב כבוד לחללים.

אך לצערנו, השמאל הקיצוני והאנטי-דתי בחר להשתמש בהזדמנות כדי לתקוף בצורה גסה וזולה את ראש הממשלה, תוך זלזול במסורת התפילין וזיכרון הנופלים. התגובות היו מקוממות ומבזות.

השופטת בדימוס שרה חביב שאלה בצינית "מותר להניח תפילין עם דם על הידיים?" ועיתונאים כמו חיים לוינסון וינון מגל התגלגלו לחילופי עלבונות אישיים.

יאיר נבות האשים את נתניהו בטבח נורא ונאבק על "אחיזתך" בישראל. ריבי גדות שאלה בבוז "זה לפני או אחרי השרימפס?" תומר פרסיקו כתב שהתפילין הן "תשמישי קדש" שנתניהו הפך ל"אביזר תפאורה".

המרגיז במיוחד היה עיתונאי ימין, בני רבינוביץ שהאשים את נתניהו ב"שקרן" ו"אתאיסט", גינוי חריף מצד מי שאמור להיות בעמדה דומה. התגובות המשיכו בדרך דומה של זלזול חסר תקדים.

דוברות

קרדיט: דוברות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו