שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ח"כ סון הר-מלך קוראת להדחת גלנט מתפקיד שר הביטחון

ח"כ לימור סון הר-מלך תקפה בחריפות את שר הביטחון יואב גלנט וקראה להדיחו מתפקידו, בראיון שהעניקה היום לתחנת הרדיו "קול חי"

09:45 ,22/08/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ לימור סון הר-מלך תקפה בחריפות את שר הביטחון יואב גלנט וקראה להדיחו מתפקידו, בראיון שהעניקה היום לתחנת הרדיו "קול חי".

חברת הכנסת מסיעת הליכוד אמרה בראיון: "שר הביטחון אינו איש ימין. הוא משתף פעולה עם מדיניות מערכת הביטחון הרופסת. מצופה ממנו לדאוג לביטחון ולחיים של תושבי ישראל. אם היו שואלים אותי – ברור שגלנט צריך לעזוב את תפקידו כשר הביטחון".

התקפתה החריפה של ח"כ סון הר-מלך מגיעה על רקע גל הטרור האחרון ביהודה ושומרון, שכלל בין היתר את הפיגוע הירי הקטלני בחברון בו נרצחה הגננת בת שבע נגרי הי"ד. הח"כ טוענת כי גלנט אינו פועל בתקיפות הנדרשת נגד הטרור, ואף מאשימה אותו ב"רופסנות" וחוסר דאגה לביטחון האזרחים.

עוד אמרה סון הר-מלך בראיון כי "ברור שגלנט צריך לעזוב את תפקידו כשר הביטחון". היא קוראת בעצם לראש הממשלה נתניהו לפטר את גלנט מתפקידו בעקבות אי-שביעות רצונה מתפקודו.

הביקורת החריפה מצד חברת כנסת בכירה בקואליציה מעמיקה את המשבר הפוליטי שבו נתון גלנט בשבועות האחרונים. ח"כים ושרים נוספים ביקרו את תפקודו כשר ביטחון, וכעת קוראת ח"כ סון הר-מלך להדיחו ישירות מתפקידו. יתרה מכך, היא טוענת שמדובר באדם שאינו מייצג את האינטרסים של מחנה הימין וההתיישבות.

נראה שהלחץ הפוליטי על גלנט ילך ויגבר בימים הקרובים, בפרט לאחר התבטאות חריפה זו מצד ח"כ בכירה בקואליציה. עתידו כשר ביטחון נראה לוט בערפל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו