יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

התקדמות במגעים: בן גביר בדרך לפורום המצומצם

גורמים בעוצמה יהודית מדווחים על התקדמות במגעים עם הליכוד לצירוף השר איתמר בן גביר לפורום המצומצם. ייתכן שההסכם יוביל לתמיכה בחוק הרבנים

08:57 ,24/07/24
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

גורמים במפלגת עוצמה יהודית מדווחים על התקדמות חיובית במגעים בינם לבין מפלגת הליכוד לצירוף השר איתמר בן גביר לפורום המצומצם של הקבינט הביטחוני. במסגרת המגעים, מסתמנת היענות לדרישתו של בן גביר כי הפורום יהיה שותף בהתוויית המדיניות ובקביעת עקרונות אסטרטגיים בנוגע למלחמה.

לדברי הגורמים בעוצמה יהודית, "ישנה התקדמות חיובית במגעים בינינו לבין הליכוד לטובת הכנסת השר בן גביר לפורום המצומצם, כאשר מסתמנת היענות לדרישת השר בן גביר לכך שהפורום יהיה שותף בהתוויית מדיניות וקביעת עקרונות אסטרטגיים בנוגע למלחמה".

הגורמים הוסיפו כי הם מברכים על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מתכוון להיכנע לקמפיין הדה-לגיטימציה של יאיר לפיד ובני גנץ נגד בן גביר. "אנו מברכים על כך שמסתמן כי ראש הממשלה לא מתכוון להיכנע לקמפיין הדה-לגיטימציה המכוער של לפיד וגנץ נגד השר בן גביר – ויש לקוות שכך יישארו פני הדברים," נאמר בהודעתם.

עם זאת, המשא ומתן בין הצדדים טרם הגיע להסכם סופי. "נדגיש כי המשא ומתן מוסיף להתקיים, אך ההסכם הסופי בין הצדדים טרם סוכם," הבהירו הגורמים בעוצמה יהודית. "ככל והמו"מ אכן יצלח בסופו של דבר ונגיע להסכמות – נצביע בעד חוק הרבנים".

הכנסת השר בן גביר לפורום המצומצם של הקבינט הביטחוני היא מהלך שנוי במחלוקת, המעורר דיון ציבורי רחב. תומכיו של בן גביר סבורים כי נוכחותו בפורום המצומצם תסייע להבטיח מדיניות ביטחונית נחושה וברורה יותר, בעוד שמתנגדיו טוענים כי הוא מייצג עמדות קיצוניות שעלולות לפגוע במאמץ המדיני והביטחוני של ישראל.

התמיכה האפשרית של עוצמה יהודית בחוק הרבנים עשויה להיות גורם מכריע בהשגת רוב בכנסת לאישור החוק.

הדיון הציבורי סביב המגעים וההסכם האפשרי ממשיך לעורר עניין רב בקרב הציבור והתקשורת. השאלה אם השר בן גביר יצטרף לפורום המצומצם ומה יהיו ההשלכות של מהלך זה על המדיניות הביטחונית והמדינית של ישראל נשארת פתוחה ומעניינת.

בינתיים, המגעים בין עוצמה יהודית לליכוד נמשכים, והציבור ממתין לראות אם יושג הסכם סופי שיעניק לשר בן גביר מקום בפורום המצומצם של הקבינט הביטחוני. המהלך עשוי להשפיע בצורה משמעותית על המדיניות הביטחונית של ישראל בשנים הקרובות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו