שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

השר דודי אמסלם במליאה: "הרפורמה תהיה. אין דרך חזרה"

בנאומו בכנסת אמר אמסלם כי ""יום יגיע ולא רחוק, אנחנו נעשה סדר במדינה. עם כולכם. לא יכול להיות שאתם מתפרעים איך שאתם רוצים"

22:14 ,29/05/23
עדינה ולמן, דוברות הכנסת
קרדיט: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מליאת כנסת אישרה את בקשת הממשלה בהתאם לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר במשרד המשפטים סמכויות הנתונות לשר המשפטים לפי מספר חוקים. 42 חברי כנסת תמכו בבקשה לעומת 37 שהתנגדו.

השר דוד אמסלם הציג את בקשת הממשלה והתייחס למחאה נגד הרפורמה המשפטית: "יום יגיע ולא רחוק, אנחנו נעשה סדר במדינה. עם כולכם. לא יכול להיות שאתם מתפרעים איך שאתם רוצים. מרביצים למי שאתם רוצים. אבל גם זה ישתנה. עוד מעט, אנחנו לא נאפשר את זה. אם במוח ואם בכוח. זה לא ימשיך ככה. זאת מדינת חוק ומתנהלים לפי החוק. חבר הכנסת לא יכול להיות מאוים כשהוא הולך ברחוב. אתם אז דיברתם תמיד: האלימות באה מהימין. חבר'ה, תראו איזה אלימים אתם.

הרפורמה תהיה. זה יצא לדרך, אין דרך חזרה. היא תהיה בגלל שזה מה שעם ישראל צריך, מדינת ישראל. מדינת ישראל היום לא מדינה דמוקרטית. היא מדינה, בולשביקית לכל דבר ועניין. יש פה מיעוט אלים שיושב על הברזים של הכסף. על כל הברזים במדינה ולא רוצה לשחרר"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו