יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » ספורט

השר בן גביר: לפעול לשלילת אזרחות לשחקן מכבי חיפה

לאחר שמספר שחקנים מקבוצת מכבי חיפה, התנגדו לשחרור החטופים וביזו את המדינה, השר בן גביר פנה לשר הפנים בדרישה שיבטל את אזרחותם ודרש את גירושם

10:50 ,26/11/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע מקומם הערב באצטדיון סמי עופר בחיפה:

לפני תחילת המשחק בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה הניפו שחקני שתי הקבוצות שלט למען החטופים בעזה, אולם חמשת שחקניה הזרים של מכבי חיפה, פייר קורנו, פרנזי פיירו, צארון שרי, עבדולאי סק ודניאל סונדגרן, כמו גם ענאן חלאיילי, בחרו שלא להצטרף להנפה ולא החזיקו את השלט.

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר:

פניתי לשר הפנים משה ארבל לפעול לשלילת אזרחות לשחקן מכבי חיפה דניאל סונדגרן. כמו"כ לשלול את אשרת הזרים ולהחזרתם לארץ המוצא של ארבעת שחקני מכבי חיפה שנמנעו אמש במכוון להחזקת שלט ובכך ביזו בפומבית את החטופים והביעו הלכה למעשה תמיכה בנאצים מחמאס. המדיניות שלי ברורה – אפס סובלנות עם תומכי טרור!.

דודו בזק, דובר מועדון מכבי חיפה, התייחס לסערה שחלה בעקבות כך שחלק משחקני הקבוצה לא הניפו הערב באצטדיון סמי עופר את השלט למען החטופים בעזה ואמר לעיתון הארץ: מדינת ישראל נמצאת באחת השעות הקשות שלה מאז היווסדה. הגיעו לארץ 7-8 זרים שלא אמורים לחיות פה תחת מלחמה. לנו זה נראה טריוויאלי. כששאלנו אותם למה אתם לא מגיעים, הם ענו שהם מפחדים מאוד, מפגיעה במשפחות שלהם, מהאנשים שהם השאירו במדינות שלהם. הם חד-משמעית איתנו ומייחלים שכל החטופים יחזרו הביתה. נכון, זה רגע לא פשוט, וכולנו היינו שמחים שהם יאחזו בשלט. אנחנו בתקופה קשה ומורכבת.

זכויות יוצרים לפי סעיף 7א

קרדיט: זכויות יוצרים לפי סעיף 7א

איתמר בן גביר

קרדיט: איתמר בן גביר

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שלום דובער כלפון
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו