יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

השר במשרד החינוך, חה"כ חיים ביטון: "חינוך זו משימת קודש"

בטקס חילופי שרים במשרד החינוך נפרד המשרד מהשרה היוצאת ד"ר שאשא ביטון ונכנס שר החינוך החדש יואב קיש "בפני מערכת החינוך אתגרים רבים ועצומים"

14:18 ,01/01/23
משרד החינוך
קרדיט: משרד החינוך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום א' נערך טקס חגיגי לחילופי שרים במשרד החינוך בירושלים, במעמד שר החינוך הנכנס חבר הכנסת יואב קיש, השר במשרד החינוך חבר הכנסת חיים ביטון, שרת החינוך היוצאת חברת הכנסת ד״ר יפעת שאשא ביטון, ומנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר.

שר החינוך הנכנס, חבר הכנסת יואב קיש: "אני ניצב מולכם היום באחד המעמדים המרגשים בחיי, דרוך לקראת משימת חיי: בניית עתיד חינוכי טוב יותר לילדי ישראל. בפני מערכת החינוך אתגרים רבים ועצומים, אך למול אתגרים אלה ניצב חומר אנושי מצוין של נשות ואנשי מערכת החינוך, שהם הלב הפועם של המערכת. סבור ובטוח שיחד איתכם נוביל את משרד החינוך ועתיד ילדינו להישגים כבירים. חינוך ילדינו זו משימה לאומית חוצת מגדרים, מינים, מגזרים ודעות פוליטיות. ולכן בכוונתי לכהן כשר החינוך של כולם: יהודים וערבים, חילוניים ודתיים, דרוזים ובדואים, נוצרים ומוסלמים."

השר במשרד החינוך, חבר הכנסת חיים ביטון: "זכיתי בס"ד שכל חיי שזורים בשדה החינוך המרתק והמיוחד, חינוך ילדי ישראל הוא משימת קודש לעיצוב הרוחני והחינוכי של הדור הבא, ותפקידנו הוא לקדם את התפתחותם של כלל התלמידים, כדי שיגיעו למימוש אופטימלי של יכולתם ושל כושרם הפוטנציאלי, המשימות שלפנינו גדולות, בהכירי את מערכת החינוך ואת צוות המשרד שנים רבות כבוד הוא לי להצטרף אליהם כשר במשרד ביחד עם ידידי השר יואב קיש ולהוביל ביחד את עתיד עם ישראל."

שרת החינוך היוצאת, חברת הכנסת ד״ר יפעת שאשא ביטון: " זכות גדולה נפלה בחלקי לכהן כשרת החינוך של מדינת ישראל. מבחינתי זו הייתה הגשמה של חלום. כשהייתי כאן, ראיתי במשך שנה וחצי, רק דבר אחד לנגד עיניי: את הילדים, את ההורים, את מערכת החינוך וטובת כולם. התחלנו במהלך התקופה הזו הרבה מאוד צעדים שלכולם יש חזון אחד – של חדשנות, של רצף חינוכי ושל גמישות. רפורמת הבגרויות, העברת מעונות היום למשרד החינוך, הסכם שכר היסטורי, גמישות פדגוגית וניהולית, אנגלית והייטק מגיל גן ועוד. אני מקווה שאתה, שר החינוך הנכנס, תיקח את הצעדים שהתחלנו ותוביל אותם קדימה לטובת כולם. זו הייתה זכות גדולה בשבילי להיות כאן, ואני מברכת על כל רגע ורגע שניתנה לי הזכות להיות שרת החינוך של כל ילדי ישראל.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר: אני מודה לשרת החינוך היוצאת, חברת הכנסת ד״ר יפעת שאשא ביטון, על האמון, השותפות המלאה והאמיצה להוביל יחד מהלכים ששמים את טובת התלמידים וצוותי החינוך בראש. אני מאחלת הצלחה רבה לשר החינוך הנכנס חבר הכנסת יואב קיש ולצוותו ולשר במשרד החינוך חבר הכנסת חיים ביטון, ולכם המשך עשייה ברוכה למען תלמידי ותלמידות ישראל. אני מקווה ומאמינה שמטרות חוק החינוך הממלכתי, ערכי מגילת העצמאות וערכיה ההומניסטים של התרבות היהודית "ואהבת לרעך כמוך" ימשיכו להנחות אותנו בעבודתנו החינוכית. אני מאמינה בכם, אוהבת אתכם, מוקירה את עבודתכם המסורה ובטוחה בהצלחתכם. המנכ"לית הוסיפה: קדמנו משימות גדולות ורבות ופעלנו לשיקום האמון באמצעות יצירת שותפויות רחבות. המערכת תידרש להמשיך ולגלות גמישות לצרכים העולים מן השדה החינוכי ולשמר את שיתוף הפעולה הפורה עם כל השותפים החשובים לדרך – השלטון המקומי, מנהלי מחלקות החינוך, מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך, מנהיגות ההורים ומועצת התלמידים ארגוני המורים וכל מי ששותף לקידום מערכת החינוך והזנקת קדימה למען החברה הישראלית, והדורות הבאים"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו