יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

השגריר הפלסטיני: מועצת הביטחון לא אוכפת הפסקת אש בעזה

השגריר הפלסטיני לאו"ם ריאד מנסור תקף את מועצת הביטחון על כך שאינה אוכפת את הפסקת האש בעזה, דני דנון: לא הזכרת את החטופים שבשבילם פרצה המלחמה

08:33 ,10/10/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בדיון חירום שנערך במועצת הביטחון של האו"ם בנוגע למצב ההומניטארי בעזה, התגלע עימות חריף בין השגריר הפלסטיני לאו"ם ריאד מנסור לשגריר ישראל דני דנון. הדיון התקיים לבקשתן של אלג'יריה וסלובניה, במטרה להתמקד במשבר ההומניטרי שנוצר בעקבות הלחימה המתמשכת באזור. נציגי האו"ם מסוכנויות הסיוע כמו OCHA (המשרד לתיאום עניינים הומניטאריים) ואונר"א הציגו נתונים ומידע אודות המצב בשטח.

במהלך הדיון, מנסור האשים את מועצת הביטחון בכך שהיא קוראת להפסקת אש כבר מזה שנה, אך לא מצליחה לאכוף את החלטותיה נגד ישראל. "מועצת הביטחון הזו מחויבת להפסקת אש, אך ישראל ממשיכה בתוקפנותה ללא הפרעה. זהו מחדל חמור מצד הקהילה הבינלאומית," אמר מנסור בהצהרתו, והפנה את דבריו כלפי השגריר דנון.

בתגובה תקיפה, השגריר הישראלי דני דנון הטיח בו על כך שלא הזכיר כלל את החטופים שנמצאים בעזה. "דיברת במשך כל כך הרבה זמן ולא הזכרת אפילו פעם אחת את החטופים שמוחזקים בעזה," אמר דנון. "זו הסיבה שבגללה יצאנו למלחמה הזו! האיומים כלפי אזרחי ישראל חייבים להיפסק, והחטופים חייבים לחזור הביתה." דנון הדגיש כי מדובר במלחמה שלא הסתיימה, כשהוא מזכיר את התקפות חמאס האחרונות.

עוד אמר כי ב-7 באוקטובר השנה חמאס שיגר מספר רקטות לעבר ריכוזי אוכלוסיה אזרחית בישראל. "המצב הביטחוני עדיין נפיץ, ואנחנו נמשיך לפעול עד שנשיג את כל מטרותינו," הדגיש דנון, כשהוא מתייחס ליעדים העיקריים של ישראל: פירוק חמאס מיכולותיו הצבאיות והשבת החטופים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו