שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

בש"ס תוקפים את נתניהו בעקבות התבטאותו אודות הנסיעה לאומן

התבטאות של נתניהו אודות הנסיעה לאומן עוררה ביקורת חריפה מש"ס שהתנערה ממנה לחלוטין. גורמים בקואליציה מתחו ביקורת על דברי ראש הממשלה

21:21 ,10/09/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות התבטאות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה לגבי נסיעת החסידים לאומן שבאוקראינה, התגלעה מתיחות בין הקואליציה לבין ש"ס.

בישיבת הממשלה שעסקה בהיערכות לנסיעת אלפי חסידים לציון רבי נחמן מברסלב באומן לקראת ראש השנה, אמר ראש הממשלה נתניהו כי על הנוסעים לשאת באחריות אישית לנסיעתם בעת הזו, וכי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה".

התבטאות זו עוררה תגובות נזעמות מצד גורמים בקואליציה, ובראשם מפלגת ש"ס, שמתחה ביקורת חריפה על דברי ראש הממשלה והתנערה מהם לחלוטין.

גורמים בסיבות השר מאיר פרוש, שמונה כמתאם הנסיעה לאומן, אמרו כי "אפילו בימי לפיד ובנט לא היו התבטאויות מהסוג הזה".

מש"ס יצאו בהודעה רשמית לפיה "הקב"ה תמיד הגן על עם ישראל בכל הגלויות והרדיפות, וזו הסיבה שעם ישראל שורד". הם הוסיפו כי זו "התנאי להשגחה האלוקית".

כך, התבטאותו השנויה במחלוקת של ראש הממשלה עוררה סערה פוליטית בקרב בני בריתו מהמפלגות החרדיות, ויצרה מתיחות בין הצדדים בקואליציה סביב סוגיית הנסיעה לאומן.

מנגד, השרה אורית סטרוק הצביעה בממשלה נגד ההחלטה על תיקצוב הנסיעה לאומן השנה.
לדבריה, בזמן שאוקראינה תחת מלחמה ומתקפות טילים, ללא מקלטים או היערכות סבירה כלשהי למיגון – אסור שישתמע כאילו ממשלת ישראל מגבה נסיעה מסוכנת כזו. יהודים יקרים, אל תסעו לשם! אל תסכנו את חייכם! יש מספיק מקומות תפילה אחרים. שנזכה להיכתב לחיים."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו