יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

בן גביר: נחוש לעשות מבצע 'חומת מגן 2' | מיכאלי "לפטר אותו"

השר איתמר בן גביר בכניסה לישיבת הממשלה - "אין לי שום כוונה לעשות הנחות אני רוצה להוסיף כוחות" | מרב מיכאלי לנתניהו - עליך לפטר אותו מתפקידו

11:38 ,12/02/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר בן גביר: במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" שזה מבצע משילות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום בכניסה לישיבת הממשלה לחוסר המשילות שקיימת במזרח ירושלים ואמר "אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשולחן, אפשר לספר סיפורים, אבל אני לא באתי לכאן כדי להיות שותף בדבר כזה.

צריך לומר את האמת. במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, חוסר הרתעה. בשכונות מזרח ירושלים אנחנו לא אוכפים את החוק בצורה מלאה, אין יום שאני לא מקבל שורת התרעות, אין יום שאני לא מקבל על שורת אירועים, ידויי אבנים, בקת"בים, עבירות פליליות ועבירות לאומניות.

אין לי שום כוונה לעשות הנחות. אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" במזרח ירושלים. אין הכוונה להיכנס עם טנקים, אין הכוונה לעשות כל מיני פעולות שהם בתחום של הצבא, אבל אני השר לביטחון לאומי ומשטרת ישראל יכולה, צריכה והנחיתי את המשטרה לעשות מבצע "חומת מגן 2" בירושלים שזה מבצע משילות.

להיכנס לבתים, יש לנו 150 יעדים, לעצור אותם, לחפש שם, להרוס בתים בלי לחשוש, לתת דו"חות תנועה, להציב משילות בירושלים וזה מה שהנחיתי את המשטרה".

עוד הוסיף "המשטרה התחילה היום במבצע הזה, זה בעצימות נמוכה, זה יגדל יותר ויותר, יש לי גם בקשות לראש הממשלה, אני רוצה להוסיף כוחות, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו, בלי מבצע משילות במזרח ירושלים, כמו אגב בנגב ובגליל, זה יתפוצץ עלינו, זה יתפוצץ על מדינת ישראל."

יו"ר מפלגת העבודה, השרה לשעבר מרב מיכאלי קראה מוקדים יותר לרה"מ נתניהו לפטר לאלתר את איתמר בן גביר מתפקידו. "לתפקיד השר לביטחון לאומי יש למנות איש רציני ומנוסה, במיוחד בתקופה ביטחונית כה רגישה כשפיגוע רודף פיגוע והטרור שב להרים ראש.

"ישראל לא יכולה להרשות לעצמה פרובוקטור כמו איתמר בן גביר בתפקיד כה רגיש, בתקופה שבה אזרחיות ואזרחי ישראל חווים הידרדרות קשה במצב הביטחוני. זירת פיגוע אינה קרקס וחייהם של אזרחי ישראל אינם תכנית ריאליטי"

קרדיט: לל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו