יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

אולטימטום של גנץ לראש הממשלה: מלחמה נגד איראן ושיקום הדרום

השר בני גנץ מיו"ר המחנה הממלכתי הציב הערב אולטימטום בפני ראש הממשלה נתניהו עם 6 יעדים ביטחוניים ומדיניים שעליו לממש עד ה-8 ביוני.

21:24 ,18/05/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בנאום תקיף הערב (מוצ"ש) קרא יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול בנחישות לקידום יעדים ביטחוניים ומדיניים מרכזיים, תחת איום של פרישה מהממשלה.

גנץ הציג בפני נתניהו רשימה של שישה יעדים שעל הקבינט הביטחוני לגבש ולאשר תוכנית לממשם עד התאריך 8 ביוני. "כדי שנוכל להילחם כתף אל כתף", אמר גנץ, המהלכים הנדרשים הם: 1. להשיב הביתה את החטופים. 2. למוטט את חמאס, לפרק את עזה ולהבטיח שליטה ביטחונית ישראלית. 3. להקים מנהלת בינלאומית שתנהל את עזה ותיצור חלופה לשלטון עבאס וחמאס. 4. להשיב תושבי הצפון לבתיהם עד ספטמבר ולשקם הנגב. 5. לקדם נורמליזציה עם סעודיה. 6. לאמץ מתווה לשירות צבאי ואזרחי שוויוני לכלל האזרחים.

"הגיע רגע האמת. הגיעה שעת ההכרעה," נאם גנץ. "האם אתה מסוגל לעשות את המעשה הנכון והפטריוטי? עם ישראל מתבונן בך. עליך לבחור בין ציונות לציניות, בין אחדות לפלגנות, בין אחריות להפקרות – ובין ניצחון לאסון".

גנץ איים כי אם נתניהו "יבחר ללכת בדרכם של קנאים ויוביל את האומה אל תהום – ניאלץ לפרוש מהממשלה ונקים ממשלה חדשה שתזכה לאמון העם".

מנגד, גנץ הבטיח כי אם נתניהו יבחר בדרך הנכונה, "תמצא בנו שותפים למאבק. נכונן ממשלת אחדות רחבה שתביא לתיקון ולניצחון אמיתי".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו