יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מזג האוויר

עליה קלה בטמפרטורות, גלים גבוהים ועלייה במפלס הכנרת

התחזית מצביעה על מזג אוויר נאה עם עליה קלה בטמפרטורות, אך גם רוחות חזקות ים גלי המסכן רחצה. במקביל, רשות המים מעדכנת על עלייה של 1 ס"מ בכנרת

08:19 ,26/03/24
תמי נחמיה לאיגוד ערים כינרת
קרדיט: תמי נחמיה לאיגוד ערים כינרת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום נחווה מזג אוויר נאה, עם מעונן חלקית עד בהיר ברוב אזורי הארץ. על פי תחזית מזג האוויר, צפויה עליה קלה בטמפרטורות והן צפויות להיות ממוצעות לתקופה. עם זאת, הרוחות צפויות להתחזק במהלך היממה.

בים התיכון מתוחזות רוחות דרומיות עד דרום-מערביות, בעוצמה של 25-40 קמ"ש, עם אפשרות למשבים של עד 50 קמ"ש. במצב כזה, צפויים גלים בגובה 100-220 ס"מ באזור הים התיכון, מצב המסכן רחצה. בחוף הצפון הגלים אף צפויים להגיע לגובה של 120-270 ס"מ. לפיכך, יש להיזהר מהסיכונים הכרוכים במצב גלים מסוכן זה.

במקביל, רשות המים מעדכנת על עליה של 1 ס"מ במפלס הכנרת ביממה האחרונה. כעת, מפלס הכנרת עומד על רום של מטר. בעקבות המפלס הגבוה, איגוד ערים כנרת מזהיר את הרוחצים להיזהר מהחלקות על מדרגות שנכסו במים או מקפיצה ממעקות בעת הכניסה למים. הציבור מתבקש להיכנס למים רק במקומות המותרים לרחצה ולציית לשילוט, וזאת עד לפתיחת העונה הרשמית אז יוצבו בחופים שירותי הצלה.

חשוב להישמע להנחיות ולהיזהר בשל מזג האוויר הסוער והמצב בכנרת, על מנת לצאת ליום נעים ובטוח.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמעון גולדמן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו