יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

מנחם לוי מארח את אברהם פריד בדואט מקפיץ: "רצית השם"

לכבוד י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש, הזמר החב"די מצרפת מנחם לוי שמח לארח את גדול הזמר החסידי אברהם פריד לדואט מקפיץ | האזינו

00:03 ,15/04/24
צילומים דוד קרסתני, משה יפרח.
קרדיט: צילומים דוד קרסתני, משה יפרח. / עטיפה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לכבוד י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש, הזמר החב"די מצרפת מנחם לוי שעובד בימים אלו על הפקת אלבום ניגוני חב"ד, שמח לארח את גדול הזמר החסידי אברהם פריד לדואט מקפיץ בו הם מבצעים יחד את הניגון החב"די "רָצִיתָ ה'".

הניגון הולחן בשנת תשמ"ו לכבוד יום הולדתו ה-84 של הרבי, י"א בניסן, על ידי בעל המנגן החסידי הרב שלום ברוכשטט למילים שבתהלים פרק פ"ה, הפרק החדש של הרבי באותה שנה, כפי המנהג בחסידות חב"ד.

הביצוע המשותף של מנחם לוי עם אברהם פריד הוא חלק מאלבום ניגוני חב"ד מושקע, עליו עובד מנחם בשנים האחרונות, בו יטלו חלק זמרים נוספים שישירו בדואט עם מנחם לוי. יש למה לצפות!

___

קרדיטים: לחן: הרב שלום ברוכשטט | עיבוד מוזיקלי: יוסף חיים בן משה, קובי דרזי | שירה: אברהם פריד, מנחם לוי | קולות: מקהלת ידידים | מיקס: יניב בלאס | גרפיקה: לוי"ק טובול | יחסי ציבור: מענדי קורנט.

 

 

קרדיט: יחצ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דניאל הגיב:

    אהבתי חזק ביותר

  2. משה חנן הגיב:

    ואוו איזה מטורף, יפה מאוד

  3. רובי הגיב:

    פריד משתבח עם השנים, מהמם

כתבות נוספות של מענדי קורנט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו