יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

החידוש לשיר מלפני 24 שנה שנוצר בעקבות הופעה בפני החיילים

יהודה כץ. מחלוצי המוזיקה היהודית עם מעל 40 שנות קריירה. מוזיקאי, זמר ויוצר, המייסד והסולן של להקת "רבע לשבע" המיתולוגית.

11:18 ,26/02/24
עיצוב גרפי: חגי אדוריאן
קרדיט: עיצוב גרפי: חגי אדוריאן / יהודה כץ והמעגל - אהבת חינם
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יהודה כץ. מחלוצי המוזיקה היהודית עם מעל 40 שנות קריירה. מוזיקאי, זמר ויוצר, המייסד והסולן של להקת "רבע לשבע" המיתולוגית, ומי שנחשב לממשיך דרכו של ר' שלמה קרליבך.

לפני 24 שנה נוצר שיתוף הפעולה המוזיקלי של כץ עם התמלילנית והפזמונאית חמוטל בן-זאב [שחתומה על עשרות שירים שהפכו לקלאסיקות ונכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית] שיצירותיה שזורות בקריירה ארוכת השנים של כץ. כששאלה אותו על איזה נושא היה רוצה שיהיה השיר ענה ללא היסוס "אחדות ישראל". וכך נולד השיר "אהבת חינם" של כץ ולהקת "רבע לשבע".

כשפרצה המלחמה, בעקבות הטבח בשמחת-תורה. החל כץ להופיע בפני החיילים בבסיסים ובשטחי הכינוס. שם ראה וחווה את האהבה והאחדות בין החיילים, כשכל אחד בא מרקע אחר ודעות אחרות, ונלחמים כתף אל כתף למען עם ישראל.

מתוך התחושות הללו נוצר הרצון והצורך של כץ להוציא את השיר, במודל 2024. עם הפקה מוזיקלית חדשה, כשהפעם מלווים אותו חברי להקת "המעגל" – הרכב שהקים ומלווה אותו בשנים האחרונות. ביחד עם קליפ מילים שמראה את כוחן של המילים, כוחן של האחדות ומסירות הנפש של חיילנו.

קרדיט: הפקת ועריכת קליפ מילים: חגי אדוריאן / יהודה כץ והמעגל - אהבת חינם

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנימין הגיב:

    מהמם ובדיוק מה שזקוקים בימים אלו

  2. חיים גדליהו הגיב:

    נשמע קצת מוזר בנוף המוזיקאלי בישראל …

כתבות נוספות של תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו