שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

לפיד בוועדת הכספים: "הממשלה גונבת כספי אזרחים"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מתח היום ביקורת חריפה על התקציב בוועדת הכספים, ואמר כי הממשלה "גונבת כספי אזרחים ומחלקת אותם לפוליטיקאים"

14:16 ,11/12/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד מתח היום ביקורת קשה על התקציב שהובא לאישור בוועדת הכספים של הכנסת, וטען כלפי הקואליציה כי "זה לא תקציב של מדינה במלחמה, זה חלוקת שלל".

לדברי לפיד, התקציב שגובש על ידי הממשלה "הוא לא תקציב של ביחד ננצח, הוא לא תקציב של אחדות, והוא בטח לא תקציב של מדינה במלחמה". לפיד הוסיף כי "כל גורמי המקצוע, אגף תקציבים, הכלכלן הראשי, בנק ישראל, חברות הדירוג, מכוני המחקר, האקדמיה – כולם אומרים אותו דבר: זה תקציב פוליטי, מושחת, חסר אחריות".

לפיד ציין כי במקום לבטל את הכספים הקואליציוניים ולהשקיע בביטחון, ברווחה ובסיוע למפונים ולמילואימניקים, "הממשלה גונבת את כספם של אזרחי ישראל ומחלקת אותו לפוליטיקאים ולמפלגות".

"איך אתם עושים את זה לחיילים ולמפקדים שלנו? למשפחות? לאנשי המילואים? איך אתם עושים את זה לעם ישראל?", שאל לפיד את חברי הקואליציה בתזכיר. "תחזירו את התקציב הזה לאוצר ותעבירו אותו למי שצריך אותו באמת".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ש הגיב:

    ללפידון שכחת שהממשלה שלך שדדה מאזרחי המדינה למען כספים קואליציוניים כ- 70 מיליארד עבור הכיסאות שלכם

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו