יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

הטבות למילואימניקים: הגדלת מענק לידה ופיצוי מלא לעצמאים

שר האוצר סמוטריץ' החליט להרחיב את הסיוע למילואימניקים: הגדלת מענק לידה לנשים, פטור ממס על המענקים ומעבר לפיצוי מלא לעצמאים על תקופת המילואים

10:33 ,19/02/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הכריז על הרחבה ניכרת של הסיוע הכלכלי הניתן למילואימניקים ובני משפחותיהם. זאת במסגרת ישיבה שקיים עם גורמים באוצר ובצה"ל.

סמוטריץ' הודיע כי מענק חופשת הלידה לנשים שבעליהן במילואים יורחב, כך שכל אישה שסיימה חופשת לידה בזמן שירות המילואים או עד חודש לאחר מכן, תהיה זכאית למענק גם אם לא האריכה את חופשת הלידה.

בנוסף, מענק חופשת לידה ומענק האבטלה יהיו פטורים ממס והמס ישולם על ידי האוצר. וכן, החל מחודש ינואר עצמאים יקבלו פיצוי על תקופת המילואים בהתאם למחזורים העסקיים שלהם.

סמוטריץ' אמר כי מדובר בהמשך יישום המדיניות החדשה של העדפת המילואימניקים וחיזוק התמיכה בהם: "כפי שהצהרתי, אנחנו משנים סדרי עדיפויות ושמים את המילואימניקים בראש. השקנו תכנית של תשעה מילארד שקלים למילואימניקים ואנחני כל הזמן לומדים ומשפרים אותה תוך כדי תנועה. נמשיך בעזרת השם בחיזוק המעטפת למשרתי המילואים, עד לניצחון".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו