יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

שערוריה: המשטרה אסרה את הילולת הבאבא סאלי זצ"ל בשבוע הבא

בהודעה נאמר: "בהפרה של הצו תפעל המשטרה באמצעים הדרושים כדי למנוע את כניסת הקהל הרחב ואת קיום ההילולה הציבורית במתחם קרן הבאבא סאלי זצ"ל"

15:35 ,29/12/21
קרדיט: ללא, ציון הבאבא סאלי בנתיבות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתום דיונים שנערכו בשבועיים האחרונים עם כלל הגורמים המעורבים, הוחלט במשטרת ישראל להוציא צו לאי קיום אסיפה בנתיבות – הילולת הבאבא סאלי זצ"ל זאת על אף ההקלות שניתנו ימים האחרונים למבודדים ולשבים מחו"ל.

מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר, הורה כי השנה – התשפ"ב (2022) לא תתקיים הילולת הבאבא סאלי זצ"ל בהשתתפות הקהל הרחב ולא תותר כניסת הקהל הרחב לציון הקבר והמתחם המגודר אשר סביבו המוחזק ע"י הקרן להנצחת הבאבא סאלי זצ"ל.

הוראה זו ניתנה לאחר שמפקד מרחב נגב נוכח כי אין היתכנות סבירה לעמידה בהוראות חוק הבטיחות עד למועד אירוע ההילולה ובהתאם לסמכויות הקבועות בסעיף 8 לחוק הבטיחות במקומות ציבוריים, תשכ"ג – 1962 (חוק הבטיחות) ובהתאם לאמור בסע' 4א לפקודת המשטרה (נוסח חדש), תשל"א – 1971.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחייה זו ולא להגיע למתחם הציון ביום ההילולה. כל הפרה של הצו וככל שיידרש הדבר, תפעל המשטרה באמצעים הדרושים כדי למנוע את כניסת הקהל הרחב ואת קיום ההילולה הציבורית במתחם קרן הבאבא סאלי זצ"ל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לאלוש דוד הגיב:

    מה ניסגר עם המדינה שלנו? מחר יסגרו את הכנסת?

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו