יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

מערכת הלייזר הישראלית המתקדמת "מגן אור" אושרה לשימוש מבצעי

ישראל אישרה שימוש מבצעי במערכת הלייזר המתקדמת "מגן אור" ליירוט איומים אוויריים. המערכת פורצת דרך בהגנה האווירית הישראלית בזכות עוצמתה הרבה

19:51 ,31/10/23
רפאל
קרדיט: רפאל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בימים אלו אנו עדים לפריצת דרך מרשימה בתחום ההגנה האווירית של ישראל. לאחר שנים של פיתוח סודי, אישר משרד הביטחון את הפעלתה המבצעית של מערכת הלייזר המתקדמת "מגן אור". המערכת, שפותחה על ידי מומחים ישראלים, נועדה לספק מענה לאיומים האוויריים הגוברים נגד ישראל – החל מרקטות וכלה ברחפנים.

כיף לשמוע על הטכנולוגיה המתקדמת הזו. במיוחד שבתקופה האחרונות הפכו הרחפנים והכטב"מים לאיום ממשי על העורף הישראלי.

עם מערכת הלייזר המהפכנית הזאת, יש סיכוי שנוכל לחזור לחיים נורמליים. על פי הפרסומים, מדובר בלייזר בעל עוצמה אדירה, שיורה קרן במהירות האור ומסוגל ליירט כל כטב"ם שיעז להתקרב. המערכת אמורה לפעול ברצף, ללא הפסקה, ובעלות נמוכה ביותר לכל ירי. זו בשורה מרנינה עבור תושבי העורף.

אני מקווה שמערכת "מגן אור" תצליח למגר את האיום מלמעלה ותאפשר לנו לנשום לרווחה. מומחי הביטחון אומרים שזו מהפכה של ממש בהגנה האווירית של צה"ל. הטכנולוגיה הזאת היא עוד הוכחה ליכולת החדשנית והמבריקה של מדעני הביטחון שלנו, שעובדים ללא לאות על מנת לשמור על ביטחון ישראל. יישר כוח לכם!

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שי הגיב:

    עד כמה הכתבה אכן נכונה ? כי בינתיים לפי שאר הפרסומים והסיור שביבי ביצע ברפאל לא קיים כל איזכור או אישור למערכת הנ"ל .

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו