יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

תושב ת"א נעצר בחשד שהשליך לפידים על שוטרים במהומות בירושלים

המשטרה עצרה הבוקר לחקירה חשוד בן 45 מתל אביב, בחשד שהשליך שני לפידים בוערים לעבר שוטרים במהלך הפגנה ומהומות שהתפתחו בירושלים בשבוע שעבר.

17:39 ,09/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המשטרה עצרה הבוקר לחקירה חשוד בן 45 מתל אביב, בחשד כי הוא זה שהשליך שני לפידים בוערים לעבר שוטרים במהלך הפרת סדר והתפרעות אלימה שהתרחשו ברחוב עזה בירושלים בשבוע שעבר.

האירוע החמור אירע בתאריך 2.4, במהלך מחאה ותהלוכה שאמורה היתה להיות מתואמת. בשלב מסוים, מפרי סדר ניסו לפרוץ בכוח את מחסומי המשטרה הסמוכים לבית ראש הממשלה והתעמתו אלימות עם השוטרים שהיו נוכחים במקום. בסביבות השעה 21:30, לפיד בוער הושלך ופגע בפרש משטרתי. למזלו של השוטר והסוס עליו רכב, הם לא נפגעו אך המעשה סיכן את חייהם.

בעקבות המקרה החמור, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. בימים האחרונים ביצעו החוקרים פעולות חקירה נרחבות במטרה לאתר את האחראי למעשה המסוכן. חיפושים אלה הובילו אותם לחשוד התל אביבי בן ה-45.

הבוקר, בלשים מהיחידה המרכזית בירושלים עצרו את החשוד לאחר שהוצא נגדו צו מעצר על ידי בית המשפט. בשעות הקרובות יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשה להאריך את מעצרו לצורך חקירה והמשך הליכים.

מעצרו של החשוד הוא תוצאה של חקירה מאומצת שנפתחה לאחר שמעשהו האלים סיכן חיילים. המשטרה התריעה כי היא תטפל בנחישות נגד אלימות ותקיפת כוחות הביטחון במהלך הפרות סדר. מקרה זה מהווה דוגמה לאכיפה נחרצת שאמורה למנוע המשך אלימות מסוג זה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו